Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Er det ikke maks 3 som er anbefalt? Hvorfor? Anonymous poster hash: e1245...e2a
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Hvor mange man kan ta er individuelt, livmoren får en svakhet for hvert keisersnitt og man kan risikere at den revner om man blir gravid igjen. De fleste tåler greit 3 svangerskap, men de anbefaler ikke flere for da blir det veldig individuelt hvor mange flere man kan tåle. Vet om ei som har hatt fire keisersnitt, men har ikke hørt om noen som har hatt flere enn det. Kirurgen som tok siste snittet kan si noe om hvor svak livmoren er og om den kan tåle et svangerskap til. Om det er mulig for en livmor å tåle 7 snitt vet jeg ikke, men det forundrer meg ikke om det gjør det. En livmor revner kanskje under tredje svangerskapet, mens en annen tåler sju stykker, det er stor forskjell på hvordan den heles etter en operasjon. Anonymous poster hash: 49023...c48
Gjest Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Har hatt 4 selv og livmor like fin. Men dette er jo induviduelt på hver enkelt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Høres rart ut, men mulig. Jeg vet om ei som skulle ha nr. 4 og når de åpnet og skulle ta han ut så hadde livmora revnet så vidt. En risikerer jo livet til barnet om en ikke følger legens/jordmor/kirurgs anbefalinger.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Jeg kjenner en gynekolog som tok ks nr 8 på en dame. Livmora holdt seg veldig bra. Hadde ingen tynne partier etter arr. Så det er nok veldig individuelt. Anonymous poster hash: eda1b...aef
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 Ja, det er mulig. Men det vil være ganske ekstreme risikosvangerskap etter hvert. Anonymous poster hash: f0d20...056
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå