Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Kommer eller ikke denne mnden... Har hatt murringer i ei uke nå og i går og i dag spottet jeg biiittelitt.. Skulle hatt mensen i dag og den har vært så og si regelmessig de siste 3 mndene. =) Anonymous poster hash: cccf3...802
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Ta en test da? Anonymous poster hash: 283a4...ad8
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Tanta? Tanta til Beate? Anonymous poster hash: 5a036...39a
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Tok en test i går og den var negativ. Så kan bare være mensen som er på tur. Men rart det ikke har kommet, for jeg pleier aldri å spotte... Tenkte å ta en test i overimorgen eller dagen etter det. Anonymous poster hash: cccf3...802
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå