Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Kan jeg stole på alt som jeg finner der? Neida, første gang jeg beveger meg inn på de sidene i dag... Hva er lurt å se etter, tenker sminke, hårmidler, lotion og slike ting. Ikke klær, sko, ikke vesker heller. Hva bør jeg se etter/ overse...? Anonymous poster hash: 2a30c...291
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Nei, det kan du selvsagt ikke. Men du kan se på tilbakemeldingene til selgeren, de fleste har sånn 99-kommanoe positive tilbakemeldinger. Da er det stort sett ok. Sjansene for fake produkter er større hos asiatiske selgere enn andre. Anonymous poster hash: effc2...227
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Regna med det satte det litt på spissen, men er så skeptisk Er det både brukt og nytt? takk for svar!! Anonymous poster hash: 2a30c...291
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Både brukt og nytt, men det står i varebeskrivelsene. Du kan krysse av i søket for bare nye ting f.eks. Det viktigste er i grunn at du leser produktbeskrivelsen ordentlig, sjekker at de sender til Norge og hvor mye portoen kommer på. Anonymous poster hash: effc2...227
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 hmm, skal sette meg litt inn i det hører jeg takk for svar! Anonymous poster hash: 2a30c...291
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå