Gå til innhold

Kan jeg skrive dette i våre bryllupsinvitasjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære xxxxx og xxxxxx.

*alt det formelle*

Vi ønsker at eventuelle taler ikke varer lenger enn at dopaminnivået i signalsubstansene opprettholdes.

De fleste brylluppsgjestene synes ikke barndomshistorier er like artig som de i nære relasjoner og ingen trenger å vite når Terje sluttet med sutt.

Vi vil ha en dundrende fest etter at formalitetene er vel overstått, men har ikke budsjettert med Securiatas eller slepebåt for å drasse overstadig berusete gjester tilbake i ektesengen eller i armen til mor.

*mer formellt*

Anonymous poster hash: 41f5c...80b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja, personlig ville jeg ikke ha skrevet det. men det kommer jo selvfølgelig litt ann på hvordan dere er som personer ;) Er det noe som deres gjester hadde regnet med og funnet komisk, så kjør på :)

Skrevet

Hihi :D

Hvis dere "er sånn" av natur så syns jeg det er greit og morsomt! Hvis dere vanligvis er veldig formelle er det kanskje litt rart? :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hadde jeg fått en sånn i posten hadde jeg ledd meg ihjel :)

Skrevet

Jeg synes i grunnen det var rart. Jeg forstår at det skal være morsomt, men det virker så anstrengt-morsomt at det bare ble dumt. Hva tror du tante Helga på 80 får ut av dette?

Det med lengde, og mengde, på talene er vel noe som er mer naturlig å ta med de som skal holde tale, mao en oppgave for toastmasteren, og at dere ønsker dere en heidundrende fest men egentlig ikke har råd til det (?) er jeg også litt usikker på hvordan jeg skal tolke. Ber dere om penger, at jeg skal ta med drikke selv, eller at jeg skal oppføre meg pent?

Skrevet

Hva er signalsubstansene? Og securiatas?

Idèen er morsom, men det er ikke velskrevet. Jobb med formuleringene, så kan det bli bra.

Anonymous poster hash: f7d2e...353
Skrevet

Du kan være sikker på at jeg hadde lagt inn noe om Terje og sutten hans i talen ;)

Anonymous poster hash: be279...ab8
Skrevet

Dette var bare heeeelt merkelig, etter min mening  :rolleyes:

Skrevet

Signerer denne.

Jeg synes i grunnen det var rart. Jeg forstår at det skal være morsomt, men det virker så anstrengt-morsomt at det bare ble dumt. Hva tror du tante Helga på 80 får ut av dette?

Det med lengde, og mengde, på talene er vel noe som er mer naturlig å ta med de som skal holde tale, mao en oppgave for toastmasteren, og at dere ønsker dere en heidundrende fest men egentlig ikke har råd til det (?) er jeg også litt usikker på hvordan jeg skal tolke. Ber dere om penger, at jeg skal ta med drikke selv, eller at jeg skal oppføre meg pent?

Anonymous poster hash: 81540...969

Skrevet

Sorry, for meg blir det bare veldig anstrengt prøve-å-vere-morsom... Men folk har forskjellig humor, mulig gjestene deres syns det er morsomt da :)

Anonymous poster hash: be033...a95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...