Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Vi har en kjempeflink ung jente som assistent til vår sønn i barnehagen og har lyst til å gi henne en oppmerksomhet før sommeren. Hva er passende å gi? Er det dumt med et gavekort, for eksempel? Vil gjerne gi noe som hun setter pris på. Anonymous poster hash: 6872e...7eb
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Et gavekort må jo være midt i blinken! Hun blir sikkert kjempeglad Anonymous poster hash: 1e5dc...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå