Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Jeg fødte for 4 uker og 3 dager siden. De siste 2 ukene har renselsen stort sett vært bare litt brun/rosa utflod, altså ikke blodig. I dag kjente jeg plutselig noe som var "på vei ut", og på vei til toalettet kom det mye koagulert blod (stor slimete klump) og masse friskt blod (bindet vae fullt). Det lukter ingenting. Jordmor sa at skorpen i livmoren ville løsne etter 10-12 dager og at jeg da kunne oppleve litt økt blødning, noe jeg også gjorde. Vil det si at det allerede er mensen som kommer nå, sammen med morkakerester e.l.??? Jeg fullammer. Anonymous poster hash: 92553...5e6
<3 2G <3 Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Om du ikke stopper å blø må du ringe føden/barsel å snakke med de. Kan være rester av morkaken.
Helene7 Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Jeg hadde en liten renselse, ca tolv dager med liten blødning. Etter en måned kom mensen tilbake. Og til de grader. Fosset ut med koagler. Ringte barsel, og de ba meg kontakte fastlege. Ventet litt og det oppførte seg som en stor mensen med koagler med lengde som en vanlig mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå