Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Abonnerte på det noen år da 7-åringen var liten, men ga meg da han var ca. 4, fordi jeg ikke syns lesestoffet var så relevant for meg lenger. Syntes ellers bladet var bra. Siden har jeg fått to barn til, og begynte å abonnere igjen for et års tid siden. Men jeg synes bladet har tapt seg. Lite å lese, føler jeg blar så fort gjennom det (mener å huske at det var en del gode artikler i det tidligere). Synes også det har blitt mer kjendisbasert enn tidligere. Bare meg som synes bladet har blitt dårligere/mindre å lese, eller er det fordi jeg har vært mamma i 7 år, har tre barn, og med årene har vært borti de fleste temaene før, enten på nettet eller i blader? (Og diskutert baby/barn med venninner, kollegaer og barselgrupper utallige ganger?) Anonymous poster hash: f75b3...f64
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Det er greit nok. Men enig med deg i at det var mer lesestoff tidligere. Anonymous poster hash: 50fae...521
Gustav Klitt Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Jeg synes det er noe MØL. Har prøvd å si det opp, men de fortsetter å sende det til meg! Nå har jeg flyttet, så kanskje jeg slipper unna. Synes det er provoserende at de profilerer seg som et blad som tar opp "viktige temaer" samtidig som de skriver hjemme hos-reportasjer som er som klippet ut fra Vi i Villa krysset med ett eller annet glamour-blad.
Hun med alle ungene Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Jeg digger det! Abonnerer på det,mamma,Kamille mor og barn
Mrs. Grey Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Fikk det av og til av naboen, som abonnerte. Syns det er et fryktelig kjedelig blad
Mrs. Grey Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 Fikk det av og til av naboen, som abonnerte. Syns det er et fryktelig kjedelig blad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå