Gå til innhold

Er det viktig for deg å ha venninner som ser ok ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget egentlig. Bare en tanke jeg fikk. Har inntrykk av at mange jenter og kvinner som blir regnet som svært billedpene har flest venninne av samme "rase". Ser jeg en slank og høyreist blondine med fancy klær gå med en annen jente er hun i 90% av tilfelle minst like flott.

Tror dere det ofte er sånn at man lett finner tonen om man har en del ytre fellestrekk?

Anonymous poster hash: cb51a...912
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mja, det er ikke utenkelig, men jeg tror ikkenødvendigvis det er et resultat av en veldig bevisst prosess.

Anonymous poster hash: 30209...c4f

Skrevet

Helt ærlig så foretrekker jeg at venninnene mine ser noenlunde ut. Jeg liker å gå på shopping, fest og annen moro sammen med venninner, og det er litt kjipt dersom disse ikke ser bra ut. Da får jo hele gruppen mindre oppmerksomhet ;)

*signerer anonymt*

Anonymous poster hash: 9c3f2...f7e
Skrevet

Kunne egentlig ikke brydd meg mindre om hvordan venninner ser ut. Er pesonlighet jeg velger ut i fra når det kommer til venner.

Men må innrømme at jeg styrer unna de som virker litt sånn fjollete og bimbo (i mangel av bedre ord).

Masse sminke, lite klær på og snakker bare om moter, gutter osv ;) Men, det går jo også på en del av personligheten og der krasjer vi.

Anonymous poster hash: e22c7...916
Skrevet

Nei. Virkelig absurd tankegang.

Anonymous poster hash: 00688...6b7
Skrevet

For å være ærlig styrer jeg unna folk som lukter og ser sjuskete ut. Har noen veldig flotte, men flest helt normale venninner. Synes selvfølgelig alle er fine fordi personligheten deres skinner gjennom :)

Skrevet

Det stemmer hvertfall godt med slik det var på skolen min. Har nettopp studert på høyskolen og der fant alle sine grupper rimelig fort. Det var dollegruppa med alle de fancy klærne og solbrillene + at de var alle veldig naturlig pene og hadde nok vært mye penere uten all den sminken. Så var det de midt på treet med helt ok klær men ingen som skilte seg ut. Og så var det de litt sjuskete som gikk i joggebukse hver dag, fett hår osv. Var jo små grupperinger også. Men hovedgruppene så mer eller mindre slik ut. 

Anonymous poster hash: 0eee4...5d2
Skrevet

Helt ærlig så foretrekker jeg at venninnene mine ser noenlunde ut. Jeg liker å gå på shopping, fest og annen moro sammen med venninner, og det er litt kjipt dersom disse ikke ser bra ut. Da får jo hele gruppen mindre oppmerksomhet ;)

*signerer anonymt*

Oi. Du høres da svært oppegående og sympatisk ut.

Nei, venner velger jeg etter personlighet, ikke utseende. noe annet blir for ungdomsskole for meg. Heldigvis trygg nok på meg selv til å ikke bry meg.

Anonymous poster hash: 66ea8...40a

Skrevet

Er samme for meg hvordan mine venner ser ut vel? Så lenge de er gode venner er det det eneste som teller for min del.

Skrevet

Det bryr jeg meg fint lite om. Men jeg merker jeg trekker meg unna folk som ikke bryr seg om hygiene. Om det er høye, lave, tynne eller har kjøtt på kroppen bryr jeg meg fint lite om.

Finner jeg tonen med folk, vi har det hyggelig og de er gode venninner, er det som er viktig. Gode og onde mennesker kommer i alle varianter, det er personligheten som teller til syvende og sist :)

Gjest sussie77
Skrevet

Bryr meg lite om utseende til folk, så lenge de er sånn nogenlunde velstelte og ikke lukter vondt :) Før i tiden var nok det mye viktigere for meg enn i dag. Nå er personligheten viktigst.

Skrevet

*signerer anonymt*

Haha!!! Du virker veldig lite oppegående!

Men hvis du har så pene venninner faller du vel selv litt i skyggen da? Kanskje derfor du sitter mye på dib? (siden du ikke tør ha nick her regner jeg med du er av de som er nokså profilert her inne, ergo bruker aaaltfor mye tid på dib..)

Anonymous poster hash: 24d85...9d1

Skrevet

Er det slik å forstå at du er så kjedelig og lite attraktiv å se til så du må ha andre damer med deg for å få oppmerksomhet?

*signerer anonymt*

Anonymous poster hash: 5e863...dbb

Skrevet

Er det slik å forstå at du er så kjedelig og lite attraktiv å se til så du må ha andre damer med deg for å få oppmerksomhet?

*signerer anonymt*

Anonymous poster hash: 5e863...dbb

Skrevet

Det er vel heller det at man vil ha ressurssterke venner.

Veldig overvektig, stygge klær og fælt hår vitner jo ofte om at personen har noe de baler med og nok med sitt.

Det er ikke store krav jeg stiller om fe er festlige folk. Men folk som gir fullstendig balla i utseende sitt styrer jeg litt unna.

Anonymous poster hash: 2c436...6b6

Skrevet

Det er vel heller det at man vil ha ressurssterke venner.

Veldig overvektig, stygge klær og fælt hår vitner jo ofte om at personen har noe de baler med og nok med sitt.

Det er ikke store krav jeg stiller om fe er festlige folk. Men folk som gir fullstendig balla i utseende sitt styrer jeg litt unna.

Anonymous poster hash: 2c436...6b6

For et snevert syn på andre mennesker!

Anonymous poster hash: 66ea8...40a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...