Gjest sug lut Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 (endret) Kan man skrumpe inn og krølles sammen og bare bli borte av negativitet, og kan jeg i så fall håpe at det skjer kjapt? Helst før det smitter? Endret 12. juni 2013 av sug lut
Gjest Ziva Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Det skjer, men aldri kjapt. Snarere tvert i mot.
Gjest sug lut Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Drit. Det er slitsomt å ha anti-vibber i sin nærhet. Og får de være der lenge nok kan de tenkes å forpeste mitt lyse sinn.
bIomstre Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Det kan man jo dessverre, og det tar tid, så man pines lenge. Så ingen effektiv drapsmetode hvis det er det du er ute etter... Og er det slik at det er du som utsettes for dette, så husk at du er en løvetann! Den overlever uansett
Gjest amandine Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 Kvirrevirrevitt bom bom da får du forte deg hjem til postkassen din, lut!
Gjest sug lut Skrevet 12. juni 2013 #7 Skrevet 12. juni 2013 Kvirrevirrevitt bom bom da får du forte deg hjem til postkassen din, lut! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Jeg elsker post hurra!!!!
Gjest sug lut Skrevet 12. juni 2013 #8 Skrevet 12. juni 2013 Kvirrevirrevitt bom bom da får du forte deg hjem til postkassen din, lut! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Jeg elsker post hurra!!!! NÅ har jeg kommet hjem, og fått fineste posten i verden! Rosa sommerpost med lange ben! Hurra!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. juni 2013 #9 Skrevet 12. juni 2013 Jeg er en jævla lei løvetann. Ha ha, nå måtte jeg le!
seigdamererbest Skrevet 12. juni 2013 #10 Skrevet 12. juni 2013 Kvirrevirrevitt bom bom da får du forte deg hjem til postkassen din, lut! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Jeg elsker post hurra!!!! NÅ har jeg kommet hjem, og fått fineste posten i verden! Rosa sommerpost med lange ben! Hurra! Flamingoer?
Gjest sug lut Skrevet 12. juni 2013 #11 Skrevet 12. juni 2013 Kvirrevirrevitt bom bom da får du forte deg hjem til postkassen din, lut! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Jeg elsker post hurra!!!! NÅ har jeg kommet hjem, og fått fineste posten i verden! Rosa sommerpost med lange ben! Hurra! Flamingoer? JAAAAAA!
Gjest amandine Skrevet 12. juni 2013 #12 Skrevet 12. juni 2013 Hi hi tenk at så lite kan bety så mye:-D
Gjest sug lut Skrevet 13. juni 2013 #14 Skrevet 13. juni 2013 Har ikke bilde jeg klarer å få overført til nett. Tenk rosa Forøvrig må jeg bare vende tilbake til utgangspunktet i denne tråden og - slik at jeg unngår å eksplodere - få lov å si med innlevelse og volum at DET VAR DA FAAN TIL JÆVLA SUTRING, uten at det har noe med noen her inne å gjøre.
Himmel og hav Skrevet 13. juni 2013 #15 Skrevet 13. juni 2013 Har ikke bilde jeg klarer å få overført til nett. Tenk rosa Forøvrig må jeg bare vende tilbake til utgangspunktet i denne tråden og - slik at jeg unngår å eksplodere - få lov å si med innlevelse og volum at DET VAR DA FAAN TIL JÆVLA SUTRING, uten at det har noe med noen her inne å gjøre. Blås ut! Jeg er i ferd med et aldri så lite forskningsprosjekt i min omgangskrets. Jeg prøver å sukkersøte, melisdrysse og positivitetsdynke, med glitter på, ei eddikkrukke jeg stadig, og ufrivillig, utsettes for. Sier hun "Makan til regn!", svarer jeg "JA, såååå deilig å slippe å vanne"- smiiiilefjes. Jeg har blitt jækla god til å parere alle sure oppgulp, og tanken er at om jeg bare er mer poisitiv enn hun er negativ, så blir hun enten et triveligere menneske, eller så rømmer hun så fort hun ser meg. Begge alternativene er helt greie for meg. Vennlig hilsen Pollyanna som ikke trenger å vanne i dag heller Ps. Foreløpig ser det ikke ut til at hun heller mot noen av alternativene jeg har bestemt at hun kan velge mellom.
Gjest sug lut Skrevet 13. juni 2013 #16 Skrevet 13. juni 2013 Har ikke bilde jeg klarer å få overført til nett. Tenk rosa Forøvrig må jeg bare vende tilbake til utgangspunktet i denne tråden og - slik at jeg unngår å eksplodere - få lov å si med innlevelse og volum at DET VAR DA FAAN TIL JÆVLA SUTRING, uten at det har noe med noen her inne å gjøre. Blås ut! Jeg er i ferd med et aldri så lite forskningsprosjekt i min omgangskrets. Jeg prøver å sukkersøte, melisdrysse og positivitetsdynke, med glitter på, ei eddikkrukke jeg stadig, og ufrivillig, utsettes for. Sier hun "Makan til regn!", svarer jeg "JA, såååå deilig å slippe å vanne"- smiiiilefjes. Jeg har blitt jækla god til å parere alle sure oppgulp, og tanken er at om jeg bare er mer poisitiv enn hun er negativ, så blir hun enten et triveligere menneske, eller så rømmer hun så fort hun ser meg. Begge alternativene er helt greie for meg. Vennlig hilsen Pollyanna som ikke trenger å vanne i dag heller Ps. Foreløpig ser det ikke ut til at hun heller mot noen av alternativene jeg har bestemt at hun kan velge mellom. Jeg har pollyannert dette her i ti år. Jeg er så inderlig ferdig. Nok. Voldsomt nok.
Himmel og hav Skrevet 13. juni 2013 #17 Skrevet 13. juni 2013 Har ikke bilde jeg klarer å få overført til nett. Tenk rosa Forøvrig må jeg bare vende tilbake til utgangspunktet i denne tråden og - slik at jeg unngår å eksplodere - få lov å si med innlevelse og volum at DET VAR DA FAAN TIL JÆVLA SUTRING, uten at det har noe med noen her inne å gjøre. Blås ut! Jeg er i ferd med et aldri så lite forskningsprosjekt i min omgangskrets. Jeg prøver å sukkersøte, melisdrysse og positivitetsdynke, med glitter på, ei eddikkrukke jeg stadig, og ufrivillig, utsettes for. Sier hun "Makan til regn!", svarer jeg "JA, såååå deilig å slippe å vanne"- smiiiilefjes. Jeg har blitt jækla god til å parere alle sure oppgulp, og tanken er at om jeg bare er mer poisitiv enn hun er negativ, så blir hun enten et triveligere menneske, eller så rømmer hun så fort hun ser meg. Begge alternativene er helt greie for meg. Vennlig hilsen Pollyanna som ikke trenger å vanne i dag heller Ps. Foreløpig ser det ikke ut til at hun heller mot noen av alternativene jeg har bestemt at hun kan velge mellom. Jeg har pollyannert dette her i ti år. Jeg er så inderlig ferdig. Nok. Voldsomt nok. Det lover muligens ikke så godt for mitt prosjekt...Ja ja, på sitt (mitt) eget sære vis er det ihvertfall litt morsomt å se surmegga bli i beit for svar i ny og ne.
Gjest amandine Skrevet 13. juni 2013 #18 Skrevet 13. juni 2013 (endret) Har ikke bilde jeg klarer å få overført til nett. Tenk rosa Forøvrig må jeg bare vende tilbake til utgangspunktet i denne tråden og - slik at jeg unngår å eksplodere - få lov å si med innlevelse og volum at DET VAR DA FAAN TIL JÆVLA SUTRING, uten at det har noe med noen her inne å gjøre. Blås ut! Jeg er i ferd med et aldri så lite forskningsprosjekt i min omgangskrets. Jeg prøver å sukkersøte, melisdrysse og positivitetsdynke, med glitter på, ei eddikkrukke jeg stadig, og ufrivillig, utsettes for. Sier hun "Makan til regn!", svarer jeg "JA, såååå deilig å slippe å vanne"- smiiiilefjes. Jeg har blitt jækla god til å parere alle sure oppgulp, og tanken er at om jeg bare er mer poisitiv enn hun er negativ, så blir hun enten et triveligere menneske, eller så rømmer hun så fort hun ser meg. Begge alternativene er helt greie for meg. Vennlig hilsen Pollyanna som ikke trenger å vanne i dag heller Ps. Foreløpig ser det ikke ut til at hun heller mot noen av alternativene jeg har bestemt at hun kan velge mellom. Jeg har pollyannert dette her i ti år. Jeg er så inderlig ferdig. Nok. Voldsomt nok. Det lover muligens ikke så godt for mitt prosjekt...Ja ja, på sitt (mitt) eget sære vis er det ihvertfall litt morsomt å se surmegga bli i beit for svar i ny og ne. Og glem ikke gleden over at den sure blir enda surere fordi du gnir inn ditt eget supre humør! Hvis du ikke får omvendt henne kan du trøste deg med at hun har et jækla miserabelt liv! Eller referat oldemor: Man skal ikke fornekte de negative gleder! Endret 13. juni 2013 av amandine
Gjest sug lut Skrevet 13. juni 2013 #19 Skrevet 13. juni 2013 Har ikke bilde jeg klarer å få overført til nett. Tenk rosa Forøvrig må jeg bare vende tilbake til utgangspunktet i denne tråden og - slik at jeg unngår å eksplodere - få lov å si med innlevelse og volum at DET VAR DA FAAN TIL JÆVLA SUTRING, uten at det har noe med noen her inne å gjøre. Blås ut! Jeg er i ferd med et aldri så lite forskningsprosjekt i min omgangskrets. Jeg prøver å sukkersøte, melisdrysse og positivitetsdynke, med glitter på, ei eddikkrukke jeg stadig, og ufrivillig, utsettes for. Sier hun "Makan til regn!", svarer jeg "JA, såååå deilig å slippe å vanne"- smiiiilefjes. Jeg har blitt jækla god til å parere alle sure oppgulp, og tanken er at om jeg bare er mer poisitiv enn hun er negativ, så blir hun enten et triveligere menneske, eller så rømmer hun så fort hun ser meg. Begge alternativene er helt greie for meg. Vennlig hilsen Pollyanna som ikke trenger å vanne i dag heller Ps. Foreløpig ser det ikke ut til at hun heller mot noen av alternativene jeg har bestemt at hun kan velge mellom. Jeg har pollyannert dette her i ti år. Jeg er så inderlig ferdig. Nok. Voldsomt nok. Det lover muligens ikke så godt for mitt prosjekt...Ja ja, på sitt (mitt) eget sære vis er det ihvertfall litt morsomt å se surmegga bli i beit for svar i ny og ne. Og glem ikke gleden over at den sure blir enda surere fordi du gnir inn ditt eget supre humør! Hvis du ikke får omvendt henne kan du trøste deg med at hun har et jækla miserabelt liv! Eller referat oldemor: Man skal ikke fornekte de negative gleder! Oldemor hadde skjønt det.
Gjest sug lut Skrevet 17. juni 2013 #20 Skrevet 17. juni 2013 Har ikke bilde jeg klarer å få overført til nett. Tenk rosa Forøvrig må jeg bare vende tilbake til utgangspunktet i denne tråden og - slik at jeg unngår å eksplodere - få lov å si med innlevelse og volum at DET VAR DA FAAN TIL JÆVLA SUTRING, uten at det har noe med noen her inne å gjøre. Blås ut! Jeg er i ferd med et aldri så lite forskningsprosjekt i min omgangskrets. Jeg prøver å sukkersøte, melisdrysse og positivitetsdynke, med glitter på, ei eddikkrukke jeg stadig, og ufrivillig, utsettes for. Sier hun "Makan til regn!", svarer jeg "JA, såååå deilig å slippe å vanne"- smiiiilefjes. Jeg har blitt jækla god til å parere alle sure oppgulp, og tanken er at om jeg bare er mer poisitiv enn hun er negativ, så blir hun enten et triveligere menneske, eller så rømmer hun så fort hun ser meg. Begge alternativene er helt greie for meg. Vennlig hilsen Pollyanna som ikke trenger å vanne i dag heller Ps. Foreløpig ser det ikke ut til at hun heller mot noen av alternativene jeg har bestemt at hun kan velge mellom. Jeg har pollyannert dette her i ti år. Jeg er så inderlig ferdig. Nok. Voldsomt nok. Det lover muligens ikke så godt for mitt prosjekt...Ja ja, på sitt (mitt) eget sære vis er det ihvertfall litt morsomt å se surmegga bli i beit for svar i ny og ne. Tester om du er siterbar med nick eller bare som "quote".
Himmel og hav Skrevet 17. juni 2013 #21 Skrevet 17. juni 2013 Har ikke bilde jeg klarer å få overført til nett. Tenk rosa Forøvrig må jeg bare vende tilbake til utgangspunktet i denne tråden og - slik at jeg unngår å eksplodere - få lov å si med innlevelse og volum at DET VAR DA FAAN TIL JÆVLA SUTRING, uten at det har noe med noen her inne å gjøre. Blås ut! Jeg er i ferd med et aldri så lite forskningsprosjekt i min omgangskrets. Jeg prøver å sukkersøte, melisdrysse og positivitetsdynke, med glitter på, ei eddikkrukke jeg stadig, og ufrivillig, utsettes for. Sier hun "Makan til regn!", svarer jeg "JA, såååå deilig å slippe å vanne"- smiiiilefjes. Jeg har blitt jækla god til å parere alle sure oppgulp, og tanken er at om jeg bare er mer poisitiv enn hun er negativ, så blir hun enten et triveligere menneske, eller så rømmer hun så fort hun ser meg. Begge alternativene er helt greie for meg. Vennlig hilsen Pollyanna som ikke trenger å vanne i dag heller Ps. Foreløpig ser det ikke ut til at hun heller mot noen av alternativene jeg har bestemt at hun kan velge mellom. Jeg har pollyannert dette her i ti år. Jeg er så inderlig ferdig. Nok. Voldsomt nok. Det lover muligens ikke så godt for mitt prosjekt...Ja ja, på sitt (mitt) eget sære vis er det ihvertfall litt morsomt å se surmegga bli i beit for svar i ny og ne. Tester om du er siterbar med nick eller bare som "quote". Pussig det der! Kanskje det er et hint fra systemet om at jeg burde bytte nick?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå