Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Har fått innkalling til den årlige tann sjekken. Hvordan er det med dette å være gravid og ta røntgen bilder for å se om man har hull i tennene? Var det slik at gravide ikke Bør gjøre dette eller husker jeg feil? Anonymous poster hash: 8f7e0...27f
Oslomama Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 gå til tannlegen du Si ifra til tannlegen når du kommer dit så tar vedkommene hensyn til det Hvis de må ta røntgen så får du en blyfrakk på deg får å beskytte barnet ditt Snakket med min jordmor når jeg var gravid og hun sa det gikk fint Men hvis du føler det ikke trengs så dropper du det
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Jeg var hos tannlege når jeg var gravid med førstemann og da fikk jeg et sånt brett eller noe til å holde over magen. Så det går nok helt fint Anonymous poster hash: 2649f...f04
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Det sies at man ikke skal ta røntgen, men ifølge min tannlege er det bare for å beskytte seg dersom det skulle oppstå noe. Har vært masse til tannlegen nå og tatt bilder hver gang, uten beskyttelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå