Gå til innhold

Vondt i mammahjertet <3


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner at jeg får helt vondt inni meg nå som snuppa er syk. Første gangen hun er det, har endel feber. Ikke så altfor bekymret for selve sykdommen, kun feber (ikke tett, el.), spiser masse pupp og orker å leke litt innimellom. Føler bare at det er så fælt når ikke alt er bra med mitt lille gull! Flere som har det sånn, eller er det jeg som er superhormonell/ hysterisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde bare å poste den en gang... Beklager! :/

Skrevet

Superhormonell, hysterisk og utstyrt ned rare kroppsdeler. Det er vel helt normalt...

 

Anonymous poster hash: 47d1d...2e6

Gjest meg&mini
Skrevet

Ja såklart:)

Har det sånn enda jeg, og min jente er 4 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...