Julie (: Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Kjenner at jeg får helt vondt inni meg nå som snuppa er syk. Første gangen hun er det, har endel feber. Ikke så altfor bekymret for selve sykdommen, kun feber (ikke tett, el.), spiser masse pupp og orker å leke litt innimellom. Føler bare at det er så fælt når ikke alt er bra med mitt lille gull! Flere som har det sånn, eller er det jeg som er superhormonell/ hysterisk?
Julie (: Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #2 Skrevet 12. juni 2013 Prøvde bare å poste den en gang... Beklager! :/
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Superhormonell, hysterisk og utstyrt ned rare kroppsdeler. Det er vel helt normalt... Anonymous poster hash: 47d1d...2e6
Gjest meg&mini Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Ja såklart:) Har det sånn enda jeg, og min jente er 4 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå