Julie (: Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Kjenner at jeg får helt vondt inni meg nå som snuppa er syk. Første gangen hun er det, har endel feber. Ikke så altfor bekymret for selve sykdommen, kun feber (ikke tett, el.), spiser masse pupp og orker å leke litt innimellom. Føler bare at det er så fælt når ikke alt er bra med mitt lille gull! Flere som har det sånn, eller er det jeg som er superhormonell/ hysterisk?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Jepp sånn er det hver gang en av mine 3 barn er syke! Eller lei seg, skuffet, sliten osv. Skal vel være sånn når man er mamma! Anonymous poster hash: 975c0...4aa
Skautrollet Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 sånn er d å være mamma, ett bånd så sterkt at det ikke kan kuttes over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå