Gå til innhold

Syns dere Edin Tage er for spesielt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det litt for uvanlig og rart? Vil besteforeldre og tanter rynke på nesen?

Anonymous poster hash: 7d1fe...ec3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette et dobbeltnavn du vurderer for gutten din? Jeg synes dobbeltnavn bør bestå av et kort og et langt navn, hvertfall ikke like lange/korte navn, da flyter det dårligere i mine ører. Jeg måtte også lese det 3 ganger før det slo meg at det var guttenavn, så jeg likte det ikke dessverre! 

Skrevet

For meg ble det nok en blanding av både uvanlig og rart. Jeg liker spesielle navn så ikke misforstå, men må nok innrømme at disse to navnene ikke falt i smak hos meg heller dessverre..

Skrevet

Ja, et dobbeltnavn som jeg vurderer til sønnen min. De to navnene er oppkalling, men jeg tror dessverre kombinasjonen er litt for spesiell og ikke alle vet om Edin er jente- eller guttenavn.

Hi

Anonymous poster hash: 7d1fe...ec3
Skrevet

Det er to flotte guttenavn, men jeg hadde nok i starten hatt problemer med å si de begge samtidig. Men er det oppkalling ville jeg gått for de likevel, navn med betydning er vakre uansett:) og mn blir vandt med alt:)

Skrevet

Kan ikke både tage og edin brukes som jente OG guttenavn?

Jeg syns ikke det var noe fint, og en stor del av årsaken til det,  er at folk flest ikke vet om det er et gutte- eller jente navn. 

Anonymous poster hash: ab2c2...ad0
Skrevet

synes det er to pene navn - men synes de står best alene. Altså enten Edin eller Tage. Ikke så farlig dersom Tage er et mellomnavn som bare synes på papiret. Men sammen synes jeg det blir rart.

Skrevet

Jeg trodde det var jentenavn. La lest merke til edin.

Skrevet

Edens Hage?

Et navn jeg må tenke litt på merker jeg:-) ikke stygt, men ganske ubestemmelig...

Anonymous poster hash: 9887a...971

Skrevet

Synes ikke de passet sammen. Edin Nicolai er f.eks bedre ;)

Skrevet

Fint navn. Og ja, garantert noe en del vil rynke på nesen av. Slik er det jo med alle litt uvanlige navn.

(Og "folk flest" er da bare uopplyste om de ikke er klar over at både Edin og Tage er guttenavn).

Anonymous poster hash: 63d91...ae6
Skrevet

Kombinasjonen er ikke fin. Edens Hage var akkurat hva det høres ut som.....

Det holder lenge med ett av nanvene.

Gjest sussie77
Skrevet

Syntes det hørtes som et jentenavn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...