Gå til innhold

Prøver å slanke meg, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke lett når mannen kommer hjem med loff og sjokomelk til lunsj. Ikke det at jeg ikke klarer å stå i mot, men han virket så stolt og fornøyd når han kom hjem med noe godt til lunsj:/

Anonymous poster hash: 2a523...13b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje fortelle mannen din at du slanker deg og derfor er slik man fy fy.. Ville ikke spist loff og sjokomelk på en lørdag engang. Loff er ikke særlig til mat..

Skrevet

Gi mannen beskjed om heller å kjøpe noe sunt til dere begge. Begge har godt av det uansett slanking eller ikke.

Lykke til med slankingen.

Skrevet

Loff er ikke så ille, så sant du ikke spiser hele brødet ;)  (da tenker jeg kalorier)

Sjokomelk er det jo litt kalorier i, men du får kutte ned på noe annet om du skal drikke det :P

Anonymous poster hash: eaf8f...132
Skrevet

Spiste to skiver med loff og et glass sjokomelk da. Skal trene i kveld så fpr trene litt ekstra! Han er jo så søt når han vil overraske meg med noe godt. Er vel grunnen til at jeg i det hele tatt trenger å slanke meg :P

Han vet jo at jeg slanker meg, men er vel nesten nede på målet mitt, så han mente vel jeg trengte en pause:p

Anonymous poster hash: 2a523...13b

Skrevet

Spiste to skiver med loff og et glass sjokomelk da. Skal trene i kveld så fpr trene litt ekstra! Han er jo så søt når han vil overraske meg med noe godt. Er vel grunnen til at jeg i det hele tatt trenger å slanke meg :P

Han vet jo at jeg slanker meg, men er vel nesten nede på målet mitt, så han mente vel jeg trengte en pause:pAnonymous poster hash: 2a523...13b

Selv når man ikke slanker seg så bør man ikke spise tomme kalorier og dritt mer som loff med sjokolade melk til.. Ikke rart man trenger å slanke seg hvis det er dagligdags å spise.

Anonymous poster hash: 694e0...48b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...