Gå til innhold

For en start på dagen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen begynner med at ungen våkner 10 minutter før jeg har lyst til å stå opp og serverer meg den bæsjebleia. Sikker på at det var 1 kilo med møkk oppi :P

Så tar vi tøy og skal spise frokost før barnehagen. Da heller ho hele koppen med melk over seg så da må vi finne nytt tøy å ha på.

Når vi kommer ned til bilen reagerer jeg på at sentrallåsen ikke fungerer, men tenker at det sikkert er nøkkelen som har dårlig batteri eller noe så jeg låser opp alle dørene manuelt.

Setter inn ungen i baksetet og setter meg inn i førersetet og vrir om nøkkelen. Ingen respons. Vrir om flere ganger, absolutt null liv. 

Igår hadde ungen fått sitte i førersetet og leka sjåfør mens vi venta på at pappaen skulle komme hjem fra jobb og da har hn vridd på bryteren til lysa. Klokka på bilen har stoppa kl. 03.30 i natt så lysa har dermed stått på i 12 timer og bilen er heeeeelt død.

Ringer mannen for å høre om han har mulighet for å komme hjem for jeg skulle være i møte om 3 kvarter. Han har ingen mulighet for å reise og ber meg finne en nabo med startkabler. Finner den eneste naboen som er hjemme, men han har ikke kabler. Ringer min far som jobber på bilverksted, men der svarer ingen på telefonen. 

Så skal jeg ringe for å utsette møtet og da slutter telefonen å fungere!

Jeg ga opp rett og slett, tok med meg ungen og gikk inn i huset igjen.

Fikk endelig fiksa telefonen igjen så fikk ringt å utsatt møtet til kl. 13. Brått kommer mannen hjem allikevel så da får jeg sendt ungen i barnehagen endelig, jeg får dratt på trening og mannen skal få lada bilen min (jeg tok bilen han bruker :P)

Fy søren for en start på dagen!! :P Blåmandag på en onsdag :P

Anonymous poster hash: 31a75...2cd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt noen sånne morgener jeg også! Det ervisst ikke nok at en ting gpr galt, skal det først skje noe, må alt skje!:P

Anonymous poster hash: 68e83...331

Skrevet

Puh, ble sliten bare av å lese om det jeg... Håper du får en god dag videre da! :)

Skrevet

får håpe du får en bedre dag videre.

Jeg har opplevd mye av det samme. men hos meg så ble barna låst inne i bilen.

og ejg fikk ikke hjelp. Måtte ha politiet hit for å få opp døra på bilen.

Anonymous poster hash: 3387a...143
Skrevet

Hehe jeg ble også sliten bare av å lese om det :P

Håper dagen bedrer seg, og heldigvis er det ofte langt mellom slike kjipe dager :D

Skrevet

Oh hoi, ja dette var dagen sin :)

Den kan bare bli bedre, husk det :)

Skrevet

So far, so good! Med unntak av at jeg sølte Capri sonne over pcen min da :P Haha :P

HI

Anonymous poster hash: 31a75...2cd
Skrevet

Huff da! Ønsker deg en god dag videre.

Og ta det som skjedde til etterretning: Her får toåringen alltid drikke i tutekopp på morgenen, for å unngå det som skjedde hos dere til frokosten :) (Til middag og kvelds når vi har bedre tid får hun drikke av glass).

Og ungene får aldri sitte i førersetet, verken alene eller sammen med meg, nettopp fordi jeg er så redd de skal komme borti noe/ødelegge noe. Aller mest redd for at bilen skal begynne å rulle ukontrollert da.

Anonymous poster hash: 3d8e1...161

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...