Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Jeg lurer litt på det der angående feriepenger og permisjon.. Jeg startet permisjon i slutten av oktober ifjor og skal være i permisjon til midten av oktober nå. Jeg jobber fast i en kommunalbhg, får utbetalt lønn av kommunen. Har jeg opptjent feriepenger til neste sommer da? Takk for evtentuelle svar Anonymous poster hash: 0c451...89d
DaTuMa Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Hvis arbeidsgiver forskutterer lønna di så får du feriepenger.
mamma_til_gutt Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Hvis arbeidsgiver forskutterer lønna di så får du feriepenger. Det er ikke riktig. Om arbeidsgiver forskutterer lønnen din er det sannsynlig at du får fulle feriepenger. Det er mest vanlig, men det er ingen automatikk i dette. Stat og kommune har det nesten alltid, da det er forhandlet frem i tariffen.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 føler jeg er like langt som før hehe Så jeg må nesten spørre min arbeidsgiver? Anonymous poster hash: 0c451...89d
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 føler jeg er like langt som før hehe Så jeg må nesten spørre min arbeidsgiver? Anonymous poster hash: 0c451...89d Får du lønn av jobben eller nav? Får du av nav skulle du hatt de pengene allerede
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 jeg får av jobben, men jeg snakker om neste sommer hovedsaklig, for i sommer tjente jeg jo opp ifjor Regner med å få feriepengene mine for i år nå denne utbetalingen Hi Anonymous poster hash: 0c451...89d
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. juni 2013 #7 Skrevet 12. juni 2013 jeg får av jobben, men jeg snakker om neste sommer hovedsaklig, for i sommer tjente jeg jo opp ifjor Regner med å få feriepengene mine for i år nå denne utbetalingen Hi Anonymous poster hash: 0c451...89d Ok. Dersom du får feriepenger av jobben og (som er vanlig når de forskutterer permisjonspengene dine ) så får du som vanlig neste år også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå