Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 fin på håret Anonymous poster hash: a6d4c...718
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Han er en selvopptatt fyr. Han var å besøkte Anne Frank museet. Dit skal han visstnok ha skrevet i gjesteboken at han håper og tror at Anne Frank ville vært en belieber om han hadde fantes når hun var ung og levde. Forkastelig mener jeg. Som om Justin Biebers arbeid er mer meningsfylt og viktig enn det Anne Frank har gjort. Anonymous poster hash: 9bbed...0ab
SophiesMum<3 Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Baby baby baby oh! Jeg er en skapbeliber. Hører kun på musikken hans når jeg er alene hjemme eller i bilen ;-)
Vanity Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Jeg synes synd på han. Og har en slags mammafølelse når jeg ser/leser om han. Ja, betyr kanskje at jeg begynner å bli gammel. ;-) Er 35.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 Han er en selvopptatt fyr. Han var å besøkte Anne Frank museet. Dit skal han visstnok ha skrevet i gjesteboken at han håper og tror at Anne Frank ville vært en belieber om han hadde fantes når hun var ung og levde. Forkastelig mener jeg. Som om Justin Biebers arbeid er mer meningsfylt og viktig enn det Anne Frank har gjort. Anonymous poster hash: 9bbed...0ab Que..? Tipper at det ikke akkurat var det han mente. Og hadde Anne Frank vært ung nå, så hadde hun sannsynligvis vært en belieber, akkurat som resten av fjortisene. Ang Bieber: Ikke akkurat min smak, men nå er jeg vel litt over middagshøyden ifht hans målgruppe Anonymous poster hash: c3ba2...c97
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #7 Skrevet 12. juni 2013 Jeg digger han, men det sier jeg ikke høyt til noen Anonymous poster hash: 1289c...519
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #8 Skrevet 12. juni 2013 Ikke min smak nå, og hadde nok ikke vært fan da jeg var fjortis heller. Hådde gått i grava for å få giftet meg med Kurt Cobain;) Anonymous poster hash: 84228...7e0
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. juni 2013 #11 Skrevet 12. juni 2013 Jeg vet egentlig ikke nok om han til å ha noe særlig mening. Han er middels pen og synger sikkert greit, men det er ikke musikk jeg hører på utenom når dattera mi spiller for hele huset. Jeg er antageligvis for gammel til å digge han. Litt overhysteri blant barn og ungdommer som skal på konsert har jeg fått med meg og kan bare si at det er helt sykt!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #12 Skrevet 12. juni 2013 Ikke min smak nå, og hadde nok ikke vært fan da jeg var fjortis heller. Hådde gått i grava for å få giftet meg med Kurt Cobain;) Anonymous poster hash: 84228...7e0 Kurt Cobain var et musikalsk geni. Anonymous poster hash: 1289c...519
Gjest sussie77 Skrevet 12. juni 2013 #13 Skrevet 12. juni 2013 Har ingen formening om han. Men har en sønn på 3 1/2 som digger musikken hans.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #14 Skrevet 12. juni 2013 Jeg liker han, jeg er 26 år og faktisk så må jeg innrømme at jeg er en belieber Anonymous poster hash: b0869...e5d
Gjest sug lut Skrevet 12. juni 2013 #15 Skrevet 12. juni 2013 Han er helt lik alle andre smågutter jeg kjenner rundt tjue - søt og naiv og overmodig og uten spesielt god kontroll over eget liv og konsevenser av egne valg, men full av ungdom framfor alt. I tillegg er han flink og heldig og samtidig uheldig med at noen forstod det og ga ham sjansen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå