Nichotine Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Vi har noen svarte snegler som er litt brune på sidene. Skal de regnes som brunsnegler og plukkes eller er det de vanlige svarte som ikke gjør skade?
millemille Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Jeg lar ikke tvilen komme dem til gode og tar alt som kan minne om brunsnegle (bortsett fra de som tigerstripede, som visstnok spiser brunsnegler). De som er 100% svarte får leve. Menjeg vil ikke si at jge har peiling på brunsnegler
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Litt vanskelig å si uten bilde... Er den mest brun med sorte flekker kan det være en Boa- og den er fin å ha (spiser Iberia) Er den mest sort med brune flekker kan det være en såkalt "hybrid" (blanding mellom sort skogsnegl og Iberia) og da bør de plukkes... Anonymous poster hash: daad2...0bb
Hun med alle ungene Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Jeg lar ikke tvilen komme dem til gode og tar alt som kan minne om brunsnegle (bortsett fra de som tigerstripede, som visstnok spiser brunsnegler). De som er 100% svarte får leve. Menjeg vil ikke si at jge har peiling på brunsnegler mSingnerer denne...
Nichotine Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2013 Ok, takk for svar! Har ikke bilde, men de er mest svarte. Vi pleier å plukke de... Tigersneglene får leve! Tror jeg har sett disse Boasneglene, skal ha i bakhodet at de må få leve...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå