Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 Barnefar har besøksforbud, men har innkalt til meklingsmøte.Har virkelig IKKE lyst til å se han. Det står på brevet at første meklingsmøte er obligatorisk, mens resten er frivillig. MÅ jeg virkelig møte han, når han har besøksforbud? Anonymous poster hash: c8219...746
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Du må ikke møte ham og dersom det ikke står spesifisert i besøksforbudet så gjelder dette begge veier. Han kan ikke kontakte / møte deg og du kan ikke kontakte / møte ham. Om dere BEGGE samtykker så kan deres møtes, men i saker der det foreligger besøksforbud så kan du be om å få separat mekling. Da har du en meklingstime alene og han har meklingstime alene. Det er ikke optimalt med tanke på samværsavtale, men slik kan det gjøres. Anonymous poster hash: 5b446...7f7
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Barnefar har besøksforbud, men har innkalt til meklingsmøte. Har virkelig IKKE lyst til å se han. Det står på brevet at første meklingsmøte er obligatorisk, mens resten er frivillig. MÅ jeg virkelig møte han, når han har besøksforbud? Anonymous poster hash: c8219...746 Jeg ringte og fortalte at han har besøksforbud mot meg og om vi kunne ha separate mekliger. Det gikk helt fint. Her var det vold i bilde og politianmeldelse da. Vet ikke hva din situasjon er der, men jeg fortalte det og det ble seperate meklingen Anonymous poster hash: 04efd...51f
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 ps. glemte å si: i de fleste besøksforbud står det noe om at forbudet er unntatt offentlige kontor så dere vil ikke bryte noen regler om dere møtes på familievernkontoret Anonymous poster hash: 5b446...7f7
Kliko Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Neida, dere får hvert deres møte :-) det gjorde vi i hvertfall. Målet med besøksforbudet er jo å unngå kontakt. Så ring dem og fortell hvordan det ligger ann :-)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 Eksen min også prøvde på det, men etter jeg hadde ringt og fått hvert vårt møte møtte han ikke opp på sitt. Det kan være et forsøk på og få makt over deg siden han nå har fått besøksforbud. Anonymous poster hash: 83444...b69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå