Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #1 Skrevet 12. juni 2013 sur og sinna! Nesten døgnet rundt. Sint på barna og samboeren. Føler meg så slem.. Vil dette gi seg snart eller. Jeg er 9 uker på vei.. og jeg har hørt det er større sannsynlighet for jente i vente hvis det går veldig utover humøret, stemmer det? Anonymous poster hash: fcb3e...46e
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #2 Skrevet 12. juni 2013 Jeg var sintest da jeg ventet gutten. (kanskje på grunn av økt mengde testosteron?) Da jeg ventet jenten var jeg faktisk roligere enn jeg er når jeg ikke er gravid... Anonymous poster hash: 27647...4c3
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #3 Skrevet 12. juni 2013 Jeg var sintest da jeg ventet jente. Med gutten var jeg bare rolig og harmonisk og mer stabil i humøret enn vanlig Anonymous poster hash: 228ff...959
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå