Gå til innhold

Gravid og så usannsynlig


Anbefalte innlegg

Skrevet

sur og sinna! Nesten døgnet rundt. Sint på barna og samboeren. Føler meg så slem.. Vil dette gi seg snart eller. Jeg er 9 uker på vei..

 

og jeg har hørt det er større sannsynlighet for jente i vente hvis det går veldig utover humøret, stemmer det?



Anonymous poster hash: fcb3e...46e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var sintest da jeg ventet gutten. (kanskje på grunn av økt mengde testosteron?)

 

Da jeg ventet jenten var jeg faktisk roligere enn jeg er når jeg ikke er gravid...

 

Anonymous poster hash: 27647...4c3

Skrevet

Jeg var sintest da jeg ventet jente. Med gutten var jeg bare rolig og harmonisk og mer stabil i humøret enn vanlig :)

 

Anonymous poster hash: 228ff...959

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...