Gå til innhold

Kan dere banke litt vett i hodet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følelsene lammer meg og jeg klarer ikke å tenke klart....

Jeg fikk en sms for en uke siden fra ett ukjent nr. "Hei! Er du født 11.11.00?" (Med min fødselsdato selvfølgelig). Og jeg spurte hvem det var, det var min første kjærlighet. Han som tok jomfruhinna mi for over 10år siden. Han jeg var i dyp kjærlighets sorg over og somjeg elsket svert høyt den gangen.

Nå er han gift og har to barn, jeg også, men ikke gift enda.

Han har lyst til noe mer med meg, men jeg vil ikke gi slipp på detjeg har.

Når det er sagt så kribler det noe helt sinnsykt i magen min for jeg vil så gjerne kysse han..

Hjelp meg!!

Anonymous poster hash: d9c0f...c67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ble det slutt? Sjelden den årsaken blir borte underveis...

Er du villig til å ofre alt for ham, og vil han ofre alt for deg, eller vil han bare ha litt moro ved siden av?

Anonymous poster hash: a7878...d44
Skrevet

Jeg vil ikke ofre det jeg har. Jeg vil bare kysse litt, ikke sex.

Det ble slutt fordi vi var umodne begge to. Jeg var bare 15 år da.

Skrevet

Hvordan kan dt være så Jævla lett å være utro? Kanskje ofre mann og barn og ødelegge manges liv??

Bank bank bank . Våkn opp!!!

Anonymous poster hash: c3f5a...bb9

Skrevet

Det er følelsene som herjer rundt, hodet henger ikke med! :'(

Skrevet

Det er følelsene som herjer rundt, hodet henger ikke med! :'(

Flere vil oppleve dette iløpet av samlivet. Enten trekker man seg unna personen og forblir tro mot din kjære. Du vil glemme han ettehvert.

Ellers gjør du stikk motsatt som du mest sannsynlig vil angre på.

Hvis du elsker din mann.. Ville du fått vondt om han gjorde dette bak din rygg??

Og vil du ødelegge for en annen jente og demmes barn??

Gjest yrild
Skrevet

Følelsene lammer meg og jeg klarer ikke å tenke klart....

Jeg fikk en sms for en uke siden fra ett ukjent nr. "Hei! Er du født 11.11.00?" (Med min fødselsdato selvfølgelig). Og jeg spurte hvem det var, det var min første kjærlighet. Han som tok jomfruhinna mi for over 10år siden. Han jeg var i dyp kjærlighets sorg over og somjeg elsket svert høyt den gangen.

Nå er han gift og har to barn, jeg også, men ikke gift enda.

Han har lyst til noe mer med meg, men jeg vil ikke gi slipp på detjeg har.

Når det er sagt så kribler det noe helt sinnsykt i magen min for jeg vil så gjerne kysse han..

Hjelp meg!!

Du og han er i forhold med barn! Skriv krasst tilbake at dette ønsker du ikke å være en del av, du har et fint liv og er ikke interessert i å ha noen kontakt med en mann som er ute etter et sidesprang!

Skrevet

Hold deg unna og ikke treff han. Så lenge du elsker din mann så holder du deg langt unna.

Denne eksen din er også gift og har barn og det komme neppe til og forandre seg. Han komme nok heller ikke til og gå i fra kona si til din fordel. Men han vil ha deg på si, slik at han får i både pose og sekk. Hva om hans kone finner det ut og forteller din mann det eller om din mann finner det ut og vips er du en singel alenemor..Er det virkelig verdt det ? Og miste hele sin familie for noen kyss og sex ?? Du sier at du bare vil kysse med han, men hva får deg til og tro at du klarer og stoppe der ??? Når du allerede har gått over en grense,  er nok neste steg litt for enkelt og ta.

Hold deg langt unna om du vil beholde familien din.

Skrevet

Takk takk! Skal rense hodet! Faen! Why me?

Skrevet

Har sendt han melding nå at vi må slå en strek å kutte kontakten, helt! Takk jenter!

Skrevet

Hvorfor spurte han om du var født den datoen?  Har du møtt han siden det ble slutt?? 

10 år er lang tid,ikke sikkert verken du eller han er de samme personene mer...

Skrevet

Hvor i landet er dette?  Nord-norge?

Anonymous poster hash: 9c57e...b2e
Skrevet

Bra!  :) Det er lett å være trofast og elske mannen sin i tider der man ikke opplever noen utfordringer. Det er når utfordringer kommer, at man blir testet og man får vist om man faktisk mener det! :)

Anonymous poster hash: 2aff8...09c
Skrevet

Ikke nord norge :)

Jeg spurte også hvorfor han spurte om det, for han oppsøkte meg på jobb. Jeg spurte om han hadde vært på skattelistene og sjekket der. Nei, han husket jo selvfølgelig bursdagen min, jeg var jo trossalt hans første store kjærlighet.

Det er en utfordring ja, før sommerfuglene tar overhånd og det er vondt og godt på samme tid.

Jeg får bare være beinhard på det jeg har sagt. Nok er nok!

Skrevet

Jeg fikk også spørsmål fra en eks fra ca 10 år tilbake om vi kunne treffes. Han hadde tenkt mye på meg, jeg var hans første og eneste kjærlighet og han klarte ikke å glemme meg. Jeg sa rett ut at det var jeg ikke interessert i, blant annet av hensyn til mannen min. Heldigvis for min del så husker jeg veldig godt hvorfor det ble slutt og det er grunn nok til å ikke ville gjennoppta kontakten selv om det ikke hadde vært en annen mann i livet mitt.

Anonymous poster hash: b8945...f9c

Skrevet

Du virker rimelig fjortiss. Møte eksen for å kline litt?? Herregud, risikerer virkelig folk forholdet sitt for slikt? Må være rimelig blåst.

Anonymous poster hash: 2df55...715
Skrevet

Enig!!

Hadde du møtt han for å kline litt, hadde det selvsagt blitt mere enn det også.

Så mange dumme mennesker det finnes der ute. Stakkars mannen din.

Rimelig barnslig ja.

Klin med kjæresten din istedet.

Skrevet

Nå må du tenke deg om. Dere var bare 15 år når det ble slutt, altså barn begge to. Du aner ingenting om hva slags person han er i dag.

Du kan ikke risikere å ødelegge både din og hans familie pga en ungdomsforelskelse. Det duvhar i dag betyr vel mye mer enn det?

Skrevet

Når man står i en slik situasjon så er det svært vanskelig å tenke klart!

Takk til dere som trampet på meg med høye heler, jeg håper faktisk dere får oppleve det selv!

Jeg har sagt takk og farvel til denne "eksen". Det har ikke skjedd noe som helst.

Skrevet

Godt du takket nei, for mannfolk som så lett er utro, og oppfordrer andre til utroskap, er da virkelig ikke noe å samle på!

Skrevet

Kjenner igjen følelsen. Jeg blir med jevne mellomrom kontaktet av en jeg var med før som nå plutselig har skjønt at jeg var tingen. I starten lot jeg meg rive med og flørtet på sms, men så syns jeg det ble helt feil. Har sagt til han at dette er feil og vi må slutte. Nå har jeg ikke svart på meldingene hans det siste året.

Stå hardt imot. Det er ikke verdt det!

Skrevet

Du vil bare kysse litt??! Hahahahaha

Skjerp deg jente! Enten går du fra mannen din eller så glemmer du din første kjærlighet! Du kan ikke få i både pose og sekk!

Du høres egoistisk ut. Tenk på barna dine og skjerp deg. 

Anonymous poster hash: 6b295...a8f
Skrevet

Du vil bare kysse litt??! HahahahahaSkjerp deg jente! Enten går du fra mannen din eller så glemmer du din første kjærlighet! Du kan ikke få i både pose og sekk!Du høres egoistisk ut. Tenk på barna dine og skjerp deg.  Anonymous poster hash: 6b295...a8f

Leste du hele tråden?

Takk #21 :)

Skrevet

Du vil bare kysse litt??! HahahahahaSkjerp deg jente! Enten går du fra mannen din eller så glemmer du din første kjærlighet! Du kan ikke få i både pose og sekk!Du høres egoistisk ut. Tenk på barna dine og skjerp deg.  Anonymous poster hash: 6b295...a8f

Leste du hele tråden?

Takk #21 :)

Ja? Hva har jeg glemt å lese mener du?

Du vil gjerne kysse han... Hva om din kjæreste hadde et ønske om å kysse sin første kjærlighet og kanskje litt mer også??

Anonymous poster hash: 6b295...a8f

Skrevet

Kan ikke banke vett inn i deg. Står i en lignende situasjon og dør etter å kline litt. Fjortis ja. Vet det, men klarer ikke slutte å tenke på det.

Anonymous poster hash: 0cb65...505

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...