Gå til innhold

Deilig å være ferdig med kalendergavene i juni :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trengte ikke å gå ut av stua engang :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ebay. Lego, cars, skoleting, klistremerker, ds spill, putteboks, tøfferud/Thomas tog, Jake og sjørøverne, turtels, gormitti. Har en på 2 og en på 6.

Gjest Julia1984
Skrevet

Kan du forklare hvordan ebay funker for en ebay-jomfru?

Skrevet

Ebay. Lego, cars, skoleting, klistremerker, ds spill, putteboks, tøfferud/Thomas tog, Jake og sjørøverne, turtels, gormitti. Har en på 2 og en på 6.

Ebay er genialt! Jeg bestilte nettopp sånne fancy papirsugerør til ingenting omtrent :)

Men syns det er vanskelig å komme på kalendergaver som ikke bare går rett i bosset. Hvor mye brukte du totalt, vet du det?

Skrevet

Wow - det var tidlig!

Jeg har ofte kjøpt mangder ved skoleoppstart på Nille;)

Men ser det er lego som har truffet best.

Synes og det skal være skikkelige ting, men betalte sist flere tusen (4stk ) og det kan ikke fortsette på den måten.

Skrevet

Wow - det var tidlig!

Synes og det skal være skikkelige ting, men betalte sist flere tusen (4stk ) og det kan ikke fortsette på den måten.

Shit :o Det var jo ikke rent lite men det blir lett sånn når man lager kalenderen selv. I fjor gikk vi for legokalenderne og de var i grunnen strålende fornøyde. Men er jo gøy å prøve å være litt kreativ.

Skrevet

brukte ca 1500 kr men da handlet jeg kalendergaver til niesen min på 10 år også. Justin B tannbørste (3 stk),kjole, negelakk, klistremerker til neglene, Justin B sekk, div hårspenner/strikker,toalettmappe og div smykker. Alt fri frakt :)

Skrevet

Wow - det var tidlig!

Shit :o Det var jo ikke rent lite men det blir lett sånn når man lager kalenderen selv. I fjor gikk vi for legokalenderne og de var i grunnen strålende fornøyde. Men er jo gøy å prøve å være litt kreativ.

Jeg lurte på å gi dem kjøpt kalender og la dem trekke gavekalender hver sin dag. Husker jeg vi gjorde når vi var små. Det var jo helt fint :) da blir det jo 24 gaver og man har anledning til å få noe skikkelig.

Skrevet

Wow - det var tidlig!

Jeg lurte på å gi dem kjøpt kalender og la dem trekke gavekalender hver sin dag. Husker jeg vi gjorde når vi var små. Det var jo helt fint :) da blir det jo 24 gaver og man har anledning til å få noe skikkelig.

Det var lurt! :)

Jeg og min søster fikk smågodt i kalenderen, var dagens høydepunkt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...