Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Legger, lår og bikinilinje. Er første gang. Bør jeg grue meg? Er det noe spesielt jeg må passe på? Gruer meg som en hund. Er litt fyldig og ikke spesielt glad i å kle av meg. Må jeg ta av trusa eller dyttes den bare tilsides? Anonymous poster hash: b10fa...9c3
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Ingen som har gode tips? Anonymous poster hash: b10fa...9c3
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Jeg fikk gjort det i Riga. Da fikk jeg en knøttliten engangstruse å ha på. Det var vondt ja, men går over med det samme. Anonymous poster hash: 80077...610
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Godt å høre. Får satse på at det går bra. Var du rød lenge etterpå? Smurte du med noe i ettertid? Anonymous poster hash: b10fa...9c3
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Nei, hun smurte noe der og da, og etterpå gikk det fint. Jeg hadde litt for korte hår på leggene, så det ble ikke perfekt. Og bikini-linjen gikk litt lenger enn jeg hadde sett for meg. Haha! Anonymous poster hash: 80077...610
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 Ibux var lurt Anonymous poster hash: b10fa...9c3
ms.Pond Skrevet 12. juni 2013 #7 Skrevet 12. juni 2013 Det er da ikke så vondt Ta smertestillende hvis du vil, men det går veldig fort. Røsk, og så ferdig. Kjenner det ikke mer enn et kvart sekund akkurat i det de drar av stripsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå