Gå til innhold

Noen voksne her med ADHD/ADD?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har det påvirket barna, om det har?

 

Anonymous poster hash: 9de75...b96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nettopp blitt diagnosert men har ikke fått startet på medisiner enda.

 

Jeg har sosial angst. Klarer å delta på ting for barnet, men skulle vært flinkere til å ta kontakt med andre mødre for å gi barna lekevenner på fritiden.

Har ikke fullført videregående og ikke hatt jobb, så barnet er ikke sikret økonomisk.

 

Er veldig deprimert, har ofte så dårlige dager at jeg bare ligger på sofaen med fysiske plager på grunn depresjon. Føler meg veldig ustabil og kjeftete :/

 

Ikke så flink med rutiner. Vi tar alt som det kommer etter dagsform og humør.

Føler meg ikke voksen og ansvarlig i det hele tatt (dette som bekymrer meg mest)

Føler meg som ett lite barn enda.

Impulsiv, dette går hardt over pengebruken. Bruker alt for mye penger som heller kunne vært spart til å sikre meg og barnet en god fremtid.

Skal snart begynne på medisiner, og håper det utgjør ett mirakel! Jeg klarer ikke å leve med den jeg er lengre



Anonymous poster hash: 4a120...454
Skrevet

Tusen takk for at du gidder ta deg tid til å svare!

 

Jeg er redd for at sønnen min på 7 mnd. skal kjenne at jeg ikke er helt til stede...

 

Det sies at for mange klarner medisinene opp i hodet - håper de hjelper deg. For det må være utrolig tungt å gå rundt sånn. Masse lykke til med medisiner! Kan jeg spørre hvilken type medisin det er snakk om?

 

Anonymous poster hash: 9de75...b96

Skrevet

Noen flere?

 

Anonymous poster hash: 9de75...b96

Skrevet

Jeg har ADHD, fikk diagnosen da jeg var 14 og det forklarte jo en hel del. Indre uro og komsentrasjonsproblemer. Jeg var veldig "hyper" på den tiden, men da jeg ble rundt 17 roet det seg litt, men den indre uroen har jeg ennå, blir veldig lett stresset og det er nok noe barnet mitt fra tid til annen merker, men så lenge jeg er bevisst på det så klarer jeg jo å passe litt ekstra på når jeg er med h*n :) Jeg føler selv at det har blitt litt bedre etter jeg ble "voksen" selv om jeg merker at jeg bruker alt for mye energi på å bekymre meg for unødvendige ting og stresse over det og jeg tror nok barn lett merker slike ting, men det ser ihvertfall ut til at min ikke har tatt noe skade av det :) jeg går ikke på noe medisiner, har prøvd flere varianter og ingen av de har gitt nok resultater til at jeg syns det er verdt bryet med å ta dem.

 

Anonymous poster hash: 0381f...3f3

Skrevet

 

Jeg er nettopp blitt diagnosert men har ikke fått startet på medisiner enda.

 

Jeg har sosial angst. Klarer å delta på ting for barnet, men skulle vært flinkere til å ta kontakt med andre mødre for å gi barna lekevenner på fritiden.

Har ikke fullført videregående og ikke hatt jobb, så barnet er ikke sikret økonomisk.

 

Er veldig deprimert, har ofte så dårlige dager at jeg bare ligger på sofaen med fysiske plager på grunn depresjon. Føler meg veldig ustabil og kjeftete :/

 

Ikke så flink med rutiner. Vi tar alt som det kommer etter dagsform og humør.

Føler meg ikke voksen og ansvarlig i det hele tatt (dette som bekymrer meg mest)

Føler meg som ett lite barn enda.

Impulsiv, dette går hardt over pengebruken. Bruker alt for mye penger som heller kunne vært spart til å sikre meg og barnet en god fremtid.

Skal snart begynne på medisiner, og håper det utgjør ett mirakel! Jeg klarer ikke å leve med den jeg er lengre

 

Anonymous poster hash: 4a120...454

 

Har du alltid hatt det slik? Veldig mye av det du beskriver er ikke normalt relatert til ADHD, og hvis du har flere plager som sosial angst og depresjon, så burde du kanskje behandle dette også? Mye av det blir uansett sikkert enklere å ta tak i og handskes med hvis du får hjelp med ADHDen  :-)

 

 

Anonymous poster hash: ccd7f...85a

Skrevet

Takk for svar. De merker nok mye disse små, men det er nok bedre om du er bevisst på det. Jeg er mer bevisst på diverse nå, men kan likevel ta meg selv i å være ufokusert og ukonsentrert og at jeg "faller ut" lett. Jeg lurer på hvordan dette påvirker mini, om det gjør... Jeg er nok redd for at han ikke skal få det stimuli han trenger.

 

Anonymous poster hash: 9de75...b96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...