Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Jeg leser litt blogger her og der og sjekker listen på blogg.no og allt det der av og til, og det er så mye rart. Mye ommtalte frk Heitmann, fotballfruen med sine hundreogørten antrekk, diverse rosabloggere med andenebb og gummipatter, og nå en blogg bare dedikert til sko. Ikke en eneste tekst, bare bilder av sko! Hvor mange kan man egentlig ha? Og hvem vil se gammle tåfisbefengte sko? Har man virkelig så mye tid og pemger til overs? Hvorrfor ikke sende noe til Afrika el noe?? Anonymous poster hash: 561e2...76e
OmpaLompaSukkerklumpa Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Kvifor gidd du å lese bloggar då? Har du for mykje fritid, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Link? Anonymous poster hash: c5c40...61d
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Link? Anonymous poster hash: c5c40...61d Virkelig? Kryr av reklame, og du bidrar til at sånt fjas opprettholdes. Men om du apselutt vil kan du jo bare sjekke forsiden på blogg.no, jeg gidd ikke linke. søk sjøl. Anonymous poster hash: 561e2...76e
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Synes det var en grei nok blogg jeg da. http://shoefetish.blogg.no Det er jo derfor alle blogger om dagen, drømmen om å bli som Fotballfrua og tjene masse penger. Tviler på at så mange får det til, men det er jo lov å prøve. Anonymous poster hash: c5c40...61d
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 En bekjent av meg legger kun ut bilder av sko på fb-profilen sin.Hun har ikke barn, lurer på om det er derfor det har tatt helt overhånd. Synes synd på henne. Anonymous poster hash: 0d3f5...e27
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 Link? Anonymous poster hash: c5c40...61d Virkelig? Kryr av reklame, og du bidrar til at sånt fjas opprettholdes. Men om du apselutt vil kan du jo bare sjekke forsiden på blogg.no, jeg gidd ikke linke. søk sjøl. Anonymous poster hash: 561e2...76e Hahaha! Apselutt?? Det er jo DU hi som bidrar til fjaset blir søkt opp og dermed får flere treff... Anonymous poster hash: 6c4c7...18c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå