Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Jeg jobber på en liten arbeidsplass, begynte for tre mnd siden. Jeg er gift og lykkelig. Problemet er at jeg er så utrolig tiltrukket av en kollega. Jeg har visst hvem han var, og alltid tenkt at han er søt og kjekk, intet mer. Men nå er jeg så utrolig tiltrukket. Vi har en god tone, og alle tuller masse på jobben, så det blir mye latter. Merker humøret stiger når han er i nærheten, og jeg merker at han ser på meg, sjekker meg ut når jeg kommer på morgenen (han begynner en halvtime før meg). Han smiler alltid til meg, og er litt småfrekk noen ganger. Jeg blir mo i knærne og rar i magen. Selv om jeg vet han er singel og sikkert har nok av tilbud... Har ingen planer om å gjøre noe med dette, måtte bare få det ut. Anonymous poster hash: 37d42...f30
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Bare pass på å vite hvor grensen går, så kan du kose deg litt med oppmerksomheten Anonymous poster hash: c9769...0f3
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Jeg er i akkurat samme situasjon som du. Bortsett fra at jeg ikke er gift da, men så godt som. Er i et godt forhold, men etter noen år, med to små barn så er det jo ikke så mye spenning i forholdet. Jeg ble tiltrukket av en kollega, en som jeg i starten tenkte virket litt sur og overlegen, men så viste det seg at han egentlig bare er litt sjenert på et vis. Han er bare utrolig hyggelig, avslappet og masse god humor. Jeg syns bare han blir kjekkere og kjekker for hver dag som går og jeg har vært tiltrukket av han i 1.5 år nå. ingenting har skjedd annet enn litt festflørt. Jeg aner ikke om følelsene er gjensidig. han er selv i et forhold og har barn. Men det er vel egentlig ikke vesentlig om det gjensidig, selv om jeg tror det. Slik som du sier: jeg merker at han fester blikket mye på meg. Og på fest er han veldig interessert i å prate med meg. Det er vel bare å sørge for at man ikke dyrker det og går noe lengre enn at det er i tankene. Følelser er ikke lett å kontrollere. Jeg har ikke gjort noe for at følelsene skulle oppstå, som sagt jeg syns han var rar før jeg ble kjent med han. Men etter at vi pratet sammen, så var det et eller annet som sa "klikk". Jeg er alt for glad i min mann og min familie til å gjøre noe mer ut av det. Og jeg har respekt for hans familie. Det er viktig at du ikke dyrker det. Ikke la det gå lengre enn hva det er nå. Du må tenke på om det er verdt forholdet, for jo lengre du skyver grensen, dess større er sannsynligheten for at du vil ta det drastisk og vanskelig valg. Som det ble nevnt: kos deg med oppmerksomheten og den uskyldige flørten og la det bli med det! Anonymous poster hash: 8b625...240
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Jeg regnet med at vi var flere ja... Jeg er enig, må ikke la det bli noe mer enn det er nå. Merker det gir masse overskudd å se ham og å tenke på ham. Koser meg med det, og har ikke tenkt å la det gå lenger. Det er kanskje vel så mye det at en som han ser på meg jeg liker, som han i seg selv.... Anonymous poster hash: 37d42...f30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå