Gå til innhold

Scenario, ny kjæreste vs eks, hva gjør man her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man har kuttet all kontakt med eksen, truffet ny kjæreste som man har det bra med. Man er fersk i forholdet, men har det som sagt fint. En dag tikker det inn en sms uten et lagret nr, og du kjenner igjen nummeret som er ditt eks sitt nummer. Sms'en er helt uskyldig og det står bare "Hei, hvordan går det med deg og xxx ( barnet ditt) og hva skal dere i sommerferien da"? 

Så spør din nye kjæreste hvem som sender melding.. Han er litt usikker på seg selv og du vil jo ikke gjøre han mer usikker, fordi du er glad i han. 

1) Sletter man da sms'en og sier man ikke vet hvem det er og ikke har tenkt å sjekke? Selv om kjæresten din maser om at han skal sjekke nummeret opp på 1881 om du selv ikke vet hvem det er som sender melding..

Eller 

2) Sier du rett ut at det var eksen din som sendte melding? Da kan det jo hende at din nye kjæreste tror du enda holder kontakten med han..

Meget teit tråd kanskje, men dette ble en diskusjon mellom meg og min nye kjæreste! 

Jeg fikk en sms jeg ikke hadde tenkt å svare på overhodet ( Hadde ikke hatt kontakt med denne eksen på minst fire mnd via sms/facebook og dette var altså før min tid med min nye mann) og han spurte om å få vite hvem som skrev denne meldingen. Jeg har ingenting å skjule, men vet det hadde blitt trøbbel uansett, så jeg sletta hele meldingen og da ble det jo bråk.. 

Anonymous poster hash: d5d97...6fb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville vært ærlig

Anonymous poster hash: 13a3c...6c5
Skrevet

En som ikke har noe å skjule, skjuler ingenting.. Merkelig av deg å slette meldingen!

Anonymous poster hash: b20ce...4b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...