Gå til innhold

Kunne du tent på en mann på 48 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 32 og flørtet vilt med en mann i helgen. Sjekket alderen hans og han er jammen 47 år. Er ikke ute etter et forhold, bare et lite eventyr, men syns det var litt turn-off at han var såpass gammel.

Anonymous poster hash: b4803...1b5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 47, regnet over alderen igjen (mot fødselsår på skattelistene), etter at jeg skrev overskriften.

Anonymous poster hash: b4803...1b5
Skrevet

Jeg er 39 og mannen 43, tenner på han enda og regner med jeg kommer til å gjøre det i mange år til ;)

Anonymous poster hash: c4d35...af2
Skrevet

Virkelig? Spør du her om du skal ligge med en fyr pga alderen hans? 

Der finnes MANGE menn på langt over 50 jeg hadde tatt med et smell! ;)

Anonymous poster hash: 0bb41...1c0
Skrevet

Neppe, men det ville hatt mer med kjønn enn alder å gjøre. Alderen tenker jeg er uproblematisk.

Anonymous poster hash: 5bb25...ea0
Skrevet

Selvfølgelig kunne jeg tent på en mann i den alderen. Asså, har du sett alle de mannlige skuespillerne fra hollywood? De begynner å dra på åra mange av de, men gud bedre de blir jo bare heitere og heitere ;););)

Skrevet

En jeg kjenner har den største seksuelle utstråling jeg vet om.... han er 51... og ja, vi har hatt det morsomt sammen i perioder vi begge har vært single ;)

Alder i seg selv har ikke så mye å si - det kommer helt an på hvordan den det gjelder er og hvordan man selv er i forhold til ham. Det er den berømte kjemien....

Anonymous poster hash: 8511a...047
Skrevet

Nei, men så er jeg 24 år da.. 

Skrevet

Har lyst å svare nei, men så kom eg på Johnny Depp..

Skrevet

Brad Pitt er 49, og jeg hadde glatt tatt han.

Finnes også flere eldre hollywoodkjekkaser jeg kunne tatt. For en stund siden fant jeg ut at jeg gjerne kunne tatt en på nærmere 60 også, men nå husker jeg bare ikke hvem det var! ;-)

Men han MÅTTE ha vært en hollywoodkjekkas!! Ingen vanlig mann i gata.

Anonymous poster hash: eb26e...2ed
Skrevet

Med tennvæske og lighter kunne jeg tent på hvem som helst :P

Synes ikke alder har så mye å si, kommer mer an på mental alder.

Skrevet

Ja, kunne glatt blitt tent av en mann på nesten 50 om han gjør og sier de riktige tingene. Jeg er 21. 

Anonymous poster hash: ca423...ad6
Skrevet

Jepp.. Min forlovede er 49.. :-))

Skrevet

Ja. Utstråling og kjemi har mer og si enn alder.

Skrevet

Absolutt! Om han holder seg i god form, så er en eldre mann absolutt hot!

Skrevet

Klart! Det er mannen jeg tenner på og ikke alderen hans. Min lille crush er 60 år.. :) Men vi har ikke gjort noe og det blir det vel ikke heller, drømmer bare...!

Anonymous poster hash: a07f7...73e
Skrevet

Jeg nevner i fleng;

Pierce Brosnan

Denzel Washington

Johnny Depp

Brad Pitt

Og så videre, og så videre... ;)

Skrevet

Ikke noe problem, om det var en knakandes flott mann!

Skrevet

Siden min ektemann er 57, så e'kke det no' problem, gitt. Ja, selv etter mange års ekteskap og mange flere års kjennskap, så tenner vi fremdeles hverandre. ;-)

Anonymous poster hash: 1c7ad...fad
Skrevet

Heller en på 47 enn en guttunge på 25 :P

"Det er de eldste bukkene som har de stiveste horna"

:wub:

Skrevet

Ikke noe problem!

Jeg har alltid vært svak for Bruce Springsteen, og han er jo hottere enn noensinne og er godt over 60 ;)

Anonymous poster hash: 5cf07...8a4

Skrevet

Har lyst å svare nei, men så kom eg på Johnny Depp..

Haha! Det var det jeg skulle skrive og: Har du SETT Johnny Depp? Såklart! Og han er til og med snart 50. 

Gode menn er som god vin; bedre med alderen og gir en søtere rus ;) 

Skrevet

Så klart! :) De beste sex-partnerene jeg har hatt har vært +-50 :D Er nå lykkelig gift med en på 48 og er selv 30.

Anonymous poster hash: d37a9...46a

Skrevet

Ja, men han må ha tatt være på seg selv. Min mann er 42 og har en av de peneste kroppene jeg har sett. Og så har vi jo så klart veldig god kjemi. :)

Anonymous poster hash: 89c7d...8ca

Skrevet

Nei håper ikke det. Hehe men det har noe med at jeg er 25 år, og at jeg syntes aldersforskjellen blir for stor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...