Gå til innhold

Candy crush saga...grrr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i alle dager måtte svigerinna mi få meg til å laste det ned i går??

Nå har jeg sittet å spilt det hersens spillet i store deler av dagen. Heeelt hekta vetu og sliter på brett 23!!

Jeg er en person som aldri spiller noe som helst på nettet, men dette spillet var litt hjernetrim og nettopp slikt som jeg liker så godt!

Jada, sånn går no dagan :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha.. du kommer til å slite myyyyyye frem over! ;) noen ganger sitter jeg fast på brett i 3-4 dager.. hehe.. og da spiller jeg kanskje 10 liv pr dag..

Men, er nå på bett 78.så man klarer alltids brettet til slutt. Men du må bare ikke begynne å betale for ting og tang. ; p. Ha ha

Skrevet

Hehe, mange av de spillene er avhengighetsskapende :P

Anonymous poster hash: 1cce7...e14
Skrevet

Jeg har vært stuck på lvl 208 i flere uker nå!! Kjenner jeg begynner å bli lei:p

Anonymous poster hash: 23fc2...4c4

Gjest Gullguttene
Skrevet

Jeg har vært stuck på lvl 208 i flere uker nå!! Kjenner jeg begynner å bli lei:p

Anonymous poster hash: 23fc2...4c4

Jeg og! Utrolig irriterende. Stod fast på et brett på sånn rundt 150 i mange, mange uker. Noen ganger skjønner jeg ikke at jeg gidder.

Skrevet

Du aner ikke hvor mange dager jeg slet med nr 23, men du verden for en herlig følelse å klare den(eller, mannen klarte den :P ) Sliter med nr. 29 nå :P

Skrevet

jeg har gitt opp, står fast på 102, stått der siden før jul.....skulle ønske jeg kunne restarte det som jeg kan på mobilen.....går det ann på facebook tro?

Anonymous poster hash: a109c...94f
Skrevet

jeg har gitt opp, står fast på 102, stått der siden før jul.....skulle ønske jeg kunne restarte det som jeg kan på mobilen.....går det ann på facebook tro?

102 er eit helvete. Eg sletter snart heile forbanna dritspelet.

Skrevet

har prøvd å slette også, men neida...hehe....går ikke bort, men må nok litt dypere inn i dataen for å slette det tenker jeg.

Skrevet

har prøvd å slette også, men neida...hehe....går ikke bort, men må nok litt dypere inn i dataen for å slette det tenker jeg.

No er eg på 103!!! There IS a GOD!! :D

Skrevet

Hehe er litt mer akseptabelt å stå fast på nivåer over 100 da, men føler jeg er litt teit som står fast på 23. Trodde jeg klarte det istad, men neida en, EN geleklump sto igjen :(

Skrevet

skal gå tilbake og prøve 23 jeg :-) men den er ikke lett den heller, for jeg har trøbla litt på mobilen.

Skrevet

er forresten litt hekta på farm heros saga, pet rescue saga og pengle også, men sliter på alle sammen nå :-(

Skrevet

Hehe brett 23 var vrien den. Satt fast der i ett par døgn. Nå er jeg på brett 29, prøver å anvende meg spillet. Ble litt hektet kan du si :-)

Skrevet

Jeg har vært stuck på lvl 208 i flere uker nå!! Kjenner jeg begynner å bli lei:pAnonymous poster hash: 23fc2...4c4

Jeg også!

Jeg betaler snart noen for å få den til så jeg kan komme meg videre!

Skrevet

208?? oi, da har dere slite lenge.......

Skrevet

Da må jeg bare gni det inn, jeg gikk tilbake til brett 23 og greide det på første forsøk med noen få trekk til overs :P

Anonymous poster hash: 9aeea...8e4
Skrevet

I KNOW!!! Jeg satt også lenge fast på 23. Nå venter jeg på å få komme over fjellet (brett nr.30 ellerno?), og må klare tre quests, men når jeg først har klart en må jeg vente et døgn på å få lov til å prøve meg på neste!!! Det er så jeg har lyst til å kaste ipaden ut av vinduet innimellom.

Anonymous poster hash: aa68d...8a6
Skrevet

Bare jeg som står fast på 65?? Blir gær'n her altså. Stått der i flere uker.

Anonymous poster hash: a56e3...3ff

Skrevet

Uff.. Nå ble jeg deppa..er også på 65, men kom dit tidligere i dag. Hater slike brett man bare ikke kommer seg videre fra.. Men nå skal jeg prøve 23! Bare sv rein nysgjerrighet.. Dere som er på langt over 100; "wow"!

Skrevet

Jeg stod fast på 65 i ukesvis. Kom videre i går, men står nå fast på 70... den virker helt umulig!!!

Anonymous poster hash: d89d1...325

Skrevet

Jeg stod fast på 65 i ukesvis. Nå er jeg på brett 122.synes det har blitt litt lettere etter brett 100.

Skrevet

I know! Plages med lvl135!! Bah!

Skrevet

Jeg står bom fast på level 110. Den er umulig den :( grrrrrrrrrrr

Skrevet

Jeg har stått fast på brett 167 i flere uker nå, men plutselig så går det, håper det skjer snart ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...