Gå til innhold

Naboens barn på 5 år har enda ikke sovnet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rull inn puppen æ Hi

Anonymous poster hash: 2c666...fdb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fireåringen var våken fra 12 tiden i går kveld til 4-5 tiden i natt. Slitsomt, men vi har desverre en del av slike netter. Hatt store soveproblemer i over ett år, holdt på å ordne seg men så ble det sommer og lyse kvelder og det ble veldig ille igjen :/

Anonymous poster hash: 79f48...223
Skrevet

Godt vi bor i enebolig på landet gitt. Så slitsomme naboer vil jeg ikke ha (altså, det var du HI som var ment som slitsom )

Skrevet

Min TO-åring sovnet til info ikke før 21 ikveld. Skrekk og gru. Har gått ut i perm så vi nyter en rolig sovmorgen og leverer sent i barnehagen. Hadde en veldig koselig kveld ned grilling, lek og masse kos!

Anonymous poster hash: 02fff...2a1

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jaggu er jeg glad jeg bor i enebolig og ikke har naboer som står og lytter ved vinduer og dører. Ungene her er ofte oppe ganske seint, de, i alle fall hvis det er fridag dagen etter. Og om det ikke skulle være fridag, javel, da blir de bare ganske trøtte på skolen dagen etter. Det mener jeg er lov, det er neimen ikke så flust av fine sommerkvelder her til lands! De få som er, velger vi å utnytte til noe morsomt og koselig, og det innebærer at klokka kan gå opptil flere timer over "normal" leggetid. 

Skrevet

Du kan begynne å feie utenfor din egen dør før du blander deg i leggetiden til dine naboer. ;)

Kan være mange grunner til at barn ikke sover .

Anonymous poster hash: 2df24...c37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...