Skautrollet Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 prøvde på eldstemann og han digget det, skal ta yngstemann imorgen og tenker å bruke dette på jenta mi og http://youtu.be/Fz0CvVAfpk0 http://youtu.be/k5cG7ImtHPo
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Ikke min smak :-) Anonymous poster hash: faade...4f2
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Æsj, så stygt!! Anonymous poster hash: 04fbd...b96
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Stilig! Jeg har sett en del videoer fra Youtube og har fått masse gode tips til hvordan jeg skal fikse håret til min jente. Tror kanskje ikke de over har barn den hårtypen...Dette håret krever jo helt annen behandling enn andre hårtyper. Min sitt hår ligner på guttens. Jeg fletter det mye, alt fra tre til syv,åtte fletter. Hvilke produkter bruker du i?Synes det har vært vanskelig å finne noe som fungere, men har endt opp med Moroccan oil. Bruker fuktighetskuren deres+curl cream og oljen. Hvis hun har håret løst så pleier jeg å spraye håret med en sprayflaske med vann om morgenen, så litt olje eller krem. Børster bare gjennom med fingrene. Anonymous poster hash: 8ac0d...384
Skautrollet Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2013 Stilig! Jeg har sett en del videoer fra Youtube og har fått masse gode tips til hvordan jeg skal fikse håret til min jente. Tror kanskje ikke de over har barn den hårtypen...Dette håret krever jo helt annen behandling enn andre hårtyper. Min sitt hår ligner på guttens. Jeg fletter det mye, alt fra tre til syv,åtte fletter. Hvilke produkter bruker du i?Synes det har vært vanskelig å finne noe som fungere, men har endt opp med Moroccan oil. Bruker fuktighetskuren deres+curl cream og oljen. Hvis hun har håret løst så pleier jeg å spraye håret med en sprayflaske med vann om morgenen, så litt olje eller krem. Børster bare gjennom med fingrene. Anonymous poster hash: 8ac0d...384 bruker stort sett et produkt som heter Kids-tangle-tamer på kvelden når de ikke bader som mannen kjøper noen flasker av i en hårsalong i oslo som heter Afro Aanabell, kokosolje bruker jeg også, og fuktighetskuren fra morocan oil. Uvurderlig tilbehør i kvelds og morra stellet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå