Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 er det slutt på episodene ? ser de har begynt å sende norske fra begynnelsen igjen, men liker ikke de noe særlig..... noen som vet hvorfor unge mødre stoppet? Anonymous poster hash: 8c857...ba1
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Det er vel slutt på sesongen eller noe da? Fem tar seg av og til pauser i sendingene... kanskje sommersendinger fremover. Mulig vi må vente til høsten? Jeg er hekta jeg også, og de norske er ikke noe morsomme :/ Anonymous poster hash: a090d...cbe
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Tror det var den siste sesongen i dk. mulig de holder på og lage nye. Anonymous poster hash: 86a19...ae0
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 ok, kan være det er slutt og / eller ferie der også. men jeg tror de hadde innspilling så sent som i mars mnd, etter som jeg kan huske av innkallingen til ho Natacha. vi får vente å se til høsten, like greit at det stoppet nå, for er ikke stort en er inne, og ser på tv nå, selv om jeg hadde de på opptak. HI Anonymous poster hash: 8c857...ba1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå