Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Jeg dekker til åpninga med en tynn gulpeklut, men nederste delen er åpen sånn at det kommer lift inn. Noen andre måter å skjerme for sola som er tryggere? Anonymous poster hash: 70a00...72d
Edelweis Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 jeg har kjøpt uv nett. det skkærmer ganske bra. kjøpte det på ellos. veldig fornøyd.
☆☆☆ Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Har ikkje sett behovet for det meste. Når ho søv ute set eg vogna vekk frå sola, same når eg trillar. Snur vogna (ser teit ut med bagen feil veg på vogna, men det funkar). Når sola kom frå sida la eg pledd over den halvdelen av opninga sola kom inn frå.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Hvis jeg må gjør jeg det samme som deg, HI - dekker til med et helseteppe med huller i, eller tynt sjal e.l; men sørger for at det er god åpning på sidene og/eller nederst, og åpner gjerne også lufteluka bak i kalesjen... Viktigste er jo at det blir "gjennomtrekk" så luften ikke blir tett og står stille nedi der... Anonymous poster hash: 8f39c...30d
Linn2007 Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Det finnes noen svarte 'skyggehetter' man kan feste på...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 Du får kjøpt solskjermer til vogna som dekker samme behov, uten at det ødelegger luftkvaliteten og øker temperaturen inni vogna, noe som derimot skjer når du dekker til med gulpeklut (selv om den ikke er helt nede som du sier). Anonymous poster hash: fb598...6b9
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 Jeg bruker svart plast. Anonymous poster hash: 3309b...8d9
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #8 Skrevet 11. juni 2013 Du får kjøpt solskjermer til vogna som dekker samme behov, uten at det ødelegger luftkvaliteten og øker temperaturen inni vogna, noe som derimot skjer når du dekker til med gulpeklut (selv om den ikke er helt nede som du sier). Anonymous poster hash: fb598...6b9 Hvor ? Anonymous poster hash: 70a00...72d
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #9 Skrevet 11. juni 2013 Hadde jeg ikke gjort. Jeg så til at jeg ikke trillet slik at solen skinte inn og hvis det var umulig brukte jeg et solskydd a la dette: http://www.jollyroom.no/produkter/barnevogner/barnevognstilbehor/sol-regn-vind/aussie-s-finest-solskyddsskarm-for-barnvagn-svart.html Anonymous poster hash: 7047b...9d8
It's all about me Skrevet 11. juni 2013 #10 Skrevet 11. juni 2013 Da jeg trengte å skygge for sola brukte jeg et helseteppe. La den ene kortsiden over kalesjen og strakk den andre kortsiden over deler av håndtaket. Lot resten av teppe henge ned den ene langsiden av vognen slik at det dannet en vegg som skygget for solen, men ikke dekket noe av åpningen. Litt vanskelig å forklare skikkelig, men pytt
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #11 Skrevet 11. juni 2013 Finnes det ikke solparasoller til vognene lenger da? Jeg hadde da det forrige gang men det er riktignok noen år siden, hadde tenkt å kjøpe det denne gangen også. Da tetter man ikke noe som helst! Anonymous poster hash: e3577...c47
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #12 Skrevet 11. juni 2013 Da jeg trengte å skygge for sola brukte jeg et helseteppe. La den ene kortsiden over kalesjen og strakk den andre kortsiden over deler av håndtaket. Lot resten av teppe henge ned den ene langsiden av vognen slik at det dannet en vegg som skygget for solen, men ikke dekket noe av åpningen. Litt vanskelig å forklare skikkelig, men pytt Skjønte godt hva du mente lurt Anonymous poster hash: 70a00...72d
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #13 Skrevet 11. juni 2013 Du får kjøpt solskjermer til vogna som dekker samme behov, uten at det ødelegger luftkvaliteten og øker temperaturen inni vogna, noe som derimot skjer når du dekker til med gulpeklut (selv om den ikke er helt nede som du sier). Anonymous poster hash: fb598...6b9 Hvor ? Anonymous poster hash: 70a00...72d barnas hus, babyshop +++ egentlig alle babybutikker som selger vogner har slike universalskjermer. Den jeg har knyter jeg bare på hver side, og blir som en lang forlengelse av kalesjen bare at den går vannrett utover mot meg som triller slik at det blir godt med skygge på barnet. Kan også vri den til litt oppover eller nedover, alt ettersom. Og du bestemmer selv hvor langt du vil ha den ut. Du får kjøpt både store og litt mindre typer. Anonymous poster hash: fb598...6b9
Gjest Skofantomet Skrevet 11. juni 2013 #14 Skrevet 11. juni 2013 Solskjerm med uvbeskyttelse er helt genial, annbefales virkelig
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #15 Skrevet 11. juni 2013 Du får kjøpt solskjermer til vogna som dekker samme behov, uten at det ødelegger luftkvaliteten og øker temperaturen inni vogna, noe som derimot skjer når du dekker til med gulpeklut (selv om den ikke er helt nede som du sier). Anonymous poster hash: fb598...6b9 Hvor ? Anonymous poster hash: 70a00...72d Babyshop Anonymous poster hash: 91f5f...4fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå