Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Samboeren min er ikke så interresert i sex lengre. Han jobber lange perioder borte og når han først er hjemme vil jeg gjerne ha litt sengekos:) Han er med et par dager men så dabber det av til 1-2 ganger pr mnd. Med tidligere kjærester kunne jeg godt ha sex hver dag og synes det er viktig i et forhold. Når vi først har sex tar det lang tid før han kommer, noen ganger kommer han ikke i det hele tatt. Jeg prøver å hjelpe han etterpå men det går uansett ikke.. Når jeg spør hvor ofte han kan tenke seg sex svarer han max 3-4 dager mellom hver gang..men når han bare snur ryggen til og sover med engang og aldri tar på meg ellers i hverdagen så blir det ikke mye action gitt. Mulig dere vil si sex er ikke alt, og det mener jeg også,, men jeg ser ikke for meg å fortsette sånn som det her i all evighet.. Anonymous poster hash: 1353b...f70
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Og da lurer jeg litt på hva du spør oss om. Hvor ofte vi har sex? Hvor ofte vi mener du bør ha sex? Hvor mye du kan forlange? Anonymous poster hash: 5b70d...80a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå