Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Synes det er så merkelig dette... Hvorfor var hun så forvirret? Hvorfor bestillte hun flybillett når hun ikke hadde penger? Og gikk til frisøren etterpå når hun ikke hadde penger? Håper de virkelig finner henne............... http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/sandnes/--Monica-virket-forkommen_-syk-og-engstelig-3195784.html#.UbdpM_nJRvA Anonymous poster hash: 78fd0...007
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Det kan være mange ting. Hun kan ha levd et helt annet liv enn hva foreldrene/familie trodde. (Jeg kjenner en del hvor familien hardnakket står på at denne personen er såååå ordentlig, pålitelig osv, som både stjeler, lyver og bruker narkotika. Hun kan ha blitt dopet. Kidnappet. Drept. Forsvunnet av fri vilje. Tatt seg en hemmelig ferie. Giftet seg i det skjulte. Ja, mulighetene er mange. Synes det er så merkelig dette... Hvorfor var hun så forvirret? Hvorfor bestillte hun flybillett når hun ikke hadde penger? Og gikk til frisøren etterpå når hun ikke hadde penger? Håper de virkelig finner henne............... http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/sandnes/--Monica-virket-forkommen_-syk-og-engstelig-3195784.html#.UbdpM_nJRvA Anonymous poster hash: 78fd0...007 Anonymous poster hash: 78f3a...10e
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Hmm.. dette gir liksom ikke mening. Må være mye mer til historien vi ikke vet om tenker jeg. Håper det ender godt! Anonymous poster hash: 22677...655
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Jo da hun kan ha et dobbeliv, men siden hun var en fast og god ansatt i norwegian, mange venner og veldig god familie så tenker jeg kanskje at jenta faktisk var en snill og god jente!!! Kanskje hun har blitt veldig deprimert eller noe kriminellt......... Anonymous poster hash: 78fd0...007
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 En bekjent av meg er også fast ansatt som flyvertinne i norwegian. Veldig ok jente. Alle har alltid sett på henne som "ordentlig".. Allikevel er hun en "hippie", som både røyker hasj og fester hardt.. Hun har mange venner og en god familie. Man vet aldri alt om noen.. Anonymous poster hash: 78f3a...10e
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 Min første tanke er at hun er blitt dopet, at noen har tatt ut pengene hennes og at hun er forvirret og syk som følge av dette. HÅPER de finner henne i god behold! Anonymous poster hash: 8713e...b34
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 Umulig å vite. Kan ha fått psykose eller fått i seg noe farlig frivillig eller ufrivillig. Er uendelig mye som kan ha skjedd men bare hun vet svaret. Anonymous poster hash: 1f42d...426
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #8 Skrevet 11. juni 2013 Tenker psykisk sykdom eller rus.... Anonymous poster hash: be31c...be0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå