Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Skrev tidlige i kveld at jeg har en 5 åring som er tilsynelatende frisk, men bestefaren hans døde av hjertesykdom kun 35 år gammel. Jeg har ikke tidligere nevnt dette for lege, siden det ikke har vært aktuelt. Nå slår det meg at gutten ofte får en prikkende følelse i venstre arm, han kan klage litt på tungpusthet.. Ellers er han normal. Han har også en tykk loddrett strek på tungen, noe som i følge alternativ medisin betyr skjult hjertefeil.. Ble plutselig så redd for at han skal dø. Sikkert litt hysterisk, men.. Anonymous poster hash: 8f444...464
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Jeg hadde bestilt time hos lege for å sjekke ut, men om du får hastetime er en annen sak. Iallefall om tungpustenheten og prikkingen i armen er noe han har hatt lenge. Dette med streken på tungen gir nok legen en lang marsj i. Lykke til, vi får krysse fingrene for at det ikke er noe galt med sønnen din Anonymous poster hash: ada4c...2e1
Nemo_ Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Jeg skjønner deg! Og det er mye bedre å ta kontakt og få sjekket det enn å gå og være bekymret!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Hastetime trengs vel ikke, men er du bekymret så bestill en time. Så kanskje du får henvisning til sykehuset,men er det bare bestefaren hans som døde av dette her så ser jeg ikke at du skal bekymre deg egentlig. Du virker en smule hysterisk, men det trur jeg alle mødre vil være en eller annen gang Anonymous poster hash: 22ee1...a40
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Nei. Det høres på ingen måte ut som noe som haster. Anonymous poster hash: 3f55d...261
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 Gå gjerne til lege og sjekk hvis du er bekymret hastetime trengs nok ikke.
Følelsesvims Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 Om du får hastetime vet jeg ikke, men time får du nok! Ring legen din du. Hvis gutten din blir tungpust og får vondt i armen igjen kan du jo heller se det an om du vil ringe legevakten der og da? Det med tungen tror jeg ikke legen bryr seg så mye om
Tigerpote Skrevet 11. juni 2013 #8 Skrevet 11. juni 2013 Jeg hadde ringt i morgen, forklart situasjonen, og tatt den timen vi fikk. Skjønner godt at du vil sjekke det ut.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #9 Skrevet 11. juni 2013 Hvorfor bryr ikke legen seg om streken på tungen? En bekjent (med svært rød nese) fikk høre en gang at rød nese er også et tegn på hjertesykdom. Han trodde ikke på det, ble mast på for å bestille time hos legen, kom seg til legen og fikk påvist store hjertefeil og har i ettertid hatt 3 infarkt på 2 år. Anonymous poster hash: 8f444...464
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå