Gjest MamsMø Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Jr er 15 mnd da baby blir født. Må jo ha søskenvogn da...?
Askepott 3 barnsmor Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Ja søskenvogn er greit å ha. Jeg har hatt 3forskjellige søskenvogner,har 15mnd mellom mine også. Først hadde jeg mountain buggy,så prøvde jeg phil and teds og nå har jeg babyjogger city select. Angrer på at jeg ikke kjøpte den i begynnelsen. Den er som en enkeltvogn og barna sitter etter hverandre. Får kjøpt bag og søskensete. Kjempefin og god å trille. Jeg kjøpte min gjennom vognimport og det er Loke billig som å kjøpe brukt på finn.
Håpet ble virkelighet! Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Vi har Tfk twinner twist, 18 mnd mellom barna. Enn så lenge må vi kjøre bil til barnehage m eldste så vogna blir brukt i helger, på turer og ferier. Minste er i bag vendt mot oss og største i sete m god liggestilling. Kjøpte fra kiddies24 og er fornøyd!
Appelsinpiken Skrevet 13. juni 2013 #6 Skrevet 13. juni 2013 Vi har tfk og er godt fornøyd med den. Ville også sjekket ut bumbleride indie twin
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #7 Skrevet 13. juni 2013 Har phil and teds. Er ikke fornøyd med den, så den hadde jeg styrt unna. Minus med den er: Når du legger ned liggedelen, så ligger den liksom i nedoverbakke.Slik at hode til babyen ligger på det laveste punktet. Når du har den slik at begge skal sitte, og bare den ungen som sitter bakerst sitter i, så tipper vogna utrolig lett bakover. Og sittedelen som du kan koble av og på er jeg ikke fornøyd med. For den har liksom en bøyle av jern rundt kanten. Og den er så lav ved hodepartiet, at ungen min som er nettopp blitt 2 år, får den rett i bakhodet sitt. Og det ser ikke behagelig ut. Håper du skjønner hva jeg prøver å forklare Ikke så lett. Men selvfølgelig er det positive ting også med den, men de negative tingene er for negative. Så jeg hadde ikke kjøpt den igjen for å si det sånn. Anonymous poster hash: 9ed1f...2da
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #8 Skrevet 13. juni 2013 Vi har Bugaboo Donkey, og er veldig fornøyd. 21 mnd i mellom og største er i bhg. Så ji løpet av en dag bruker jeg vogna både som søskenvogn og enkelt vogn. Anonymous poster hash: dcbfa...a97
Barbarella og froskebarna Skrevet 13. juni 2013 #9 Skrevet 13. juni 2013 Bugaboo donkey! Kan konverteres mellom søskenvogn (side ved side) og singel. Superfornøyd :-)
Kanelbulle Skrevet 13. juni 2013 #10 Skrevet 13. juni 2013 (endret) Vi har kjøpt BabyTravel søskenvogn, en billigare versjon av TFK. Tror de tilverkes på samme fabrikker. Fikk den for 3000 (kun brukt få ggr) på Finn. Liker at barnen har mulighet å ligge å sove konfertabelt. Har venner som har både Bugaboo og P&T og som har opplevd negative sider med disse. Bugaboo har et et relativt lite sitt-sete, så om din største er lang er det risk at h*n vokser ut den for fort. De som har P&T i barnehagen har problemer med at babyen vokste ut soft-bagen for fort samt at største barnet ikke liker å sitte bak og ikke se noe når h*n blir litt større. Så vi valgte en vogn vi kan ha et tak, hvor de også kan sove om kvelden når vi feks er ute og spiser middager under ferien. Minus er at den er litt tung hvis du skal ta den mye inn og ut av bilen. Vi kommer bruke den mest til og fra barnehagen til hverdags. Endret 13. juni 2013 av Kanelbulle
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2013 #11 Skrevet 13. juni 2013 Brio tvillingvogn. Beste vognen vi har hatt. Sparte masse på å kjøpe den i Sverige . Anonymous poster hash: 483f2...a2d
Charlotte1988 Skrevet 13. juni 2013 #12 Skrevet 13. juni 2013 Jeg har brio doubleway og er veldig fornød:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå