Gå til innhold

Hvor mange plagg av hver har jenta de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange plagg av hver har barnet ditt? og syns du det er for mye eller for lite?

Anonymous poster hash: f0e56...4f9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke falt meg inn og telt. Hun har nok.

Anonymous poster hash: 21c36...11f
Skrevet

har ikke telling på det, men tipper sånn cirka 5-6 joggebukser/joggedresser, 6-8 langbukser, 6-8 shortser, 10-12 t-skjorter, 10 gensere/collegejakker, 10-15 tynne bomullsgensere, 10-12 kjoler, 5-6 skjørt, 15 strømpebukser. Hun har i tillegg en hel kasse med ullundertøy, ullbukser og ullkjoler. Vi kjøper ikke mye klær, men hun er så heldig å arve veldig mye fint!

Skrevet

Kven har telling på slikt? Har to jenter, begge med smekkfulle skap!

Anonymous poster hash: 5ff02...14e

Skrevet

Aner ikke, men hun har mye, men trenger stadig påfyll. Jenter har flere kategorier enn gutter, så guttene har ikke så mye klær. Mindre utvalg av guttklær jeg liker i butikkene også.

Skrevet

Hehe har aldri kommet på at jeg skal telle, men kommoden er fylt til randen og vell så det + at skjorter og kjoler henger i skapet. Det er vel ingenting hun har mindre enn 10 av utenom jakker og sko. La nettopp bort 2 svære sekker med klær og kjøpte inn dobbelt, det er så gøy å handle til henne :D

Skrevet

Alt for mye! Hun får kjempemasse i gaver, og det er jo kjempefint, men får ikke brukt alt så føler det er litt sløsing.

Anonymous poster hash: 911c6...693

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...