Følelsesvims Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Kjøpe en STØVSUGER til 20 000 fordi "vi følte at vi trengte den" når de har kredittlån 31 steder...?!? Når jeg ser på sånne programmer føler jeg meg kjempeflink, med mitt kredittkort på 7000 i minus! ...som jeg forøvrig får lyst til å klippe i to. Jeg digger luksusfellen Min form for reality TV!
Følelsesvims Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2013 Luksusfellen Sverige er på TV3 nå
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 De som selger dyre støvsugere på døra, er jo flinke til å overbevise selv rimelige mennesker. Anonymous poster hash: e8a5a...d31
Følelsesvims Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2013 ...men 20 000...? ...glad jeg aldri har hatt noen sånne selgere på døra...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 Glad jeg ikke aldri har hatt kredittlån, jeg Herregud, noen folk eier jo ikke økonomisk sans. Noen venner av meg kjøper nye telefoner flere ganger i året. De som koster 1 kr mot at du binder deg til et abonnement i et år. De har hele tida 4-5 abonnementer de betaler månedspris for selv om de ikke bruker abonnementet. Forstå det den som kan Anonymous poster hash: ff362...fe0
Følelsesvims Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2013 Glad jeg ikke aldri har hatt kredittlån, jeg Herregud, noen folk eier jo ikke økonomisk sans. Noen venner av meg kjøper nye telefoner flere ganger i året. De som koster 1 kr mot at du binder deg til et abonnement i et år. De har hele tida 4-5 abonnementer de betaler månedspris for selv om de ikke bruker abonnementet. Forstå det den som kan Anonymous poster hash: ff362...fe0 Uff ja... Virker jo dyrere å kjøpe telefon uten abonnement og bindingstid, men hvis man ser på totalprisen er det jo myyye billigere! Nå måtte jeg inn og sjekke nettbanken min, for å se hvor mye tull jeg har brukt penger på Det er mye, men heldigvis så har jeg ikke gått i kredittlånfella!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #8 Skrevet 11. juni 2013 Glad jeg ikke aldri har hatt kredittlån, jeg Herregud, noen folk eier jo ikke økonomisk sans. Noen venner av meg kjøper nye telefoner flere ganger i året. De som koster 1 kr mot at du binder deg til et abonnement i et år. De har hele tida 4-5 abonnementer de betaler månedspris for selv om de ikke bruker abonnementet. Forstå det den som kan Anonymous poster hash: ff362...fe0 Uff ja... Virker jo dyrere å kjøpe telefon uten abonnement og bindingstid, men hvis man ser på totalprisen er det jo myyye billigere! Nå måtte jeg inn og sjekke nettbanken min, for å se hvor mye tull jeg har brukt penger på Det er mye, men heldigvis så har jeg ikke gått i kredittlånfella! Ja, det blir jo billigere, men ikke når en kjøper telefon med slike tilbud flere ganger i året. De skal alltid ha det nyeste og det beste Så klager de på dårlig råd. Hehe Anonymous poster hash: ff362...fe0
Gjest Thunder Road Skrevet 11. juni 2013 #9 Skrevet 11. juni 2013 Ser på det jeg også, og føler meg som den økonomen i forhold til de som er med! Av kontoer har jeg kun 970 kr på H&M-konto, som blir innbetalt når regningen kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå