Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Her er det med skrekkblandet fryd at vi skal bli tobarnsforeldre, og jeg trenger noen oppmuntrende ord fra de med erfaring på området. Her vil det bli fem år i mellom Kna dere nevne noen FINE ting med å ha to barn? Anonymous poster hash: 9d6ba...e8c
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Ingenting som er bedre? hehe Anonymous poster hash: 9d6ba...e8c
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 etter hvert kan de leke sammen og passe på hverandre sånn at mor og far kan få seg litt alenetid Anonymous poster hash: fe724...c11
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Lekekamerat, ja...for min del fikk jeg en slags ro over meg med nr. 2. Senket skuldrene litt, vet ikke hvorfor. Alt ble enklere, ulogisk som det er... Også er det greit for dem å vokse opp med søsken. Ha noen nære når foreldrene går bort. Anonymous poster hash: 57551...618
Zalosalutt Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Dobbelt opp med kos og moro! Etterhvert kan de underholde hverandre og fint når de blir voksne Jeg syntes også at alt er "enklere" med nr 2, jeg er tryggere i morsrollen! Håper det blir slik for dere også, bare å glede seg
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 De vil jo ha glede av hverandre. Vi har fem år mellom våre. Det har vært en veldig positiv opplevelse. Storebror elsker å vise lillesøster alt han kan, og hun følger storøyd med. Eldste øver på lese for lillesøster. Han viser henne hvordan hun skal sykle, mens han vokser på dette, tar hun til seg læring fra en som ikke er så forstørret som moren;-) de har noe eget sammen som vi foreldre ikke er en del av, og det tror jeg er sunt. Anonymous poster hash: 54cd4...570
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 Ååå det er så koselig å se ungene leke sammen, de bygger telt, har piknik, går på tur og holder hverandre i hendene.. Hopper på trampolinen og koser seg i hverandres selskap. En annen ting som er veldig bra, er at de får noen å bryne seg på. De lærer konfliktløsning, de lærer at de ikke alltid er i sentrum, og å ta hensyn. Anonymous poster hash: b6cea...7b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå