Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Rett og slett! Når vi ble sammen, og de 2 første årene, var han godt trent fra fysisk arbeid og ivrig fotballspiller. Han var da 186 høy med 92 harde muskler, men allikevel slank. Nå er han blek, dratt, fortsatt 186 høy, men med sexy 110 kg! Alle muskler er borte, magen står ut som en høygravid kvinne, og han trenger snart en bh! Jeg har prøvd å handle sunt, få han med på trening, lager sunn og god mat osv.. Allikevel stapper han i seg både potetgull, cola, fett og sukker. Og det er rett og slett turn-off! Og ja, jeg er 167 høy, jeg veier 55 kg. Jeg trener 3 ganger i uken, og jeg er rett og slett like fin nå, som jeg var for 7 år siden. Anonymous poster hash: 3fcce...a11
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 92 kg harde muskler, selvfølgelig Anonymous poster hash: 3fcce...a11
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Buhu stakkars deg. Stakkars mannen din er det som har en så overfladisk kjæreste. Du da er du perfekt? På innsiden er du hvertfall ikke det Anonymous poster hash: 73d81...530
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Synd at det blir sånn. Den fysiske tiltrekningen er viktig i ett forhold, mener nå jeg! Blir han sår hvis du nevner at du skulle ønske han tok mer vare på seg selv? Anonymous poster hash: 38d4f...7b9
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Nei, jeg er ikke perfekt! Jeg har et stort arr over magen etter fjerning av blindtarmen, jeg har litt for stor nese, jeg har tykke fingre og jeg er for lav til å være perfekt! Men alt dette hadde jeg når vi møttes. Jeg har ikke forandret meg fysisk siden den gang. Jeg må fremdeles vise leg for å få kjøpe vin, jeg har ingen men etter graviditet og fødsel. Og ja, jeg er overfladisk. Det har jeg alltid vært - til en viss grad. Det indre teller mest, men det er også viktig for meg å tenne fysisk på en mann. Når det er borte, så mister jeg lysten på han. Hi Anonymous poster hash: 3fcce...a11
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 Synd at det blir sånn. Den fysiske tiltrekningen er viktig i ett forhold, mener nå jeg! Blir han sår hvis du nevner at du skulle ønske han tok mer vare på seg selv? Anonymous poster hash: 38d4f...7b9 Jeg har ikke nevnt det direkte. Kun prøvd et par ganger med å foreslå at vi godt kunne ha trent sammen, at jeg trenger en treningspartner osv.. Han sier alltid ja, men detter ut etter noen dager.. Hi Anonymous poster hash: 3fcce...a11
Zalosalutt Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 Om dere har barn kan du jo si at du skulle ønske han tok bedre vare på kroppen slik at barna får ha ham i livet sitt lenge? Hvis han er fornøyd med sitt eget utseende synes jeg ikke det er rett å mase..
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #8 Skrevet 11. juni 2013 Ååååå herregud da. Hadde det vært en mann som hadde sagt det samme hadde han vært en drittsekk og hun må gå fra han osv osv. Det er flere slike i innlegg i uken. Om damer som skriver om at mannen er overfladisk og bryr seg om det ytre (da er han er drittsekk) også er det innlegg om damer som syns mannen er usexy og feit da er det heeeelt greit. Hvorfor det? Anonymous poster hash: 73d81...530
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #9 Skrevet 11. juni 2013 Ååååå herregud da. Hadde det vært en mann som hadde sagt det samme hadde han vært en drittsekk og hun må gå fra han osv osv. Det er flere slike i innlegg i uken. Om damer som skriver om at mannen er overfladisk og bryr seg om det ytre (da er han er drittsekk) også er det innlegg om damer som syns mannen er usexy og feit da er det heeeelt greit. Hvorfor det? Anonymous poster hash: 73d81...530 Nei det er overhodet ikke greit, men det er nok en del her inne som begynner å bli drittlei de surmaga kjerringene som klager på mannen sin mens de overhodet ikke har forandret seg , og pga hyppigheten på disse innleggene gidder mange ikke å engasjere seg lenger. Det er rett og slett en del sutrekjerringer her inne som bør ta av skylappene og innse at hun iallefall ikke er et fint menneske innvendig og HI er en av de surmaga, usjarmerende kjerringene. Anonymous poster hash: b9a4e...46e
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #10 Skrevet 11. juni 2013 Jeg er ikke surmaga. Jeg er bare litt skuffa fordi mannen min, i en alder av 30 år, er lite hot hi Anonymous poster hash: 3fcce...a11
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #11 Skrevet 11. juni 2013 Skjønner deg godt, HI. Da jeg ble sammen med eksen var jeg slank og fin. Ikke noe spesielt trent, men slank. Hadde ikke noe ekstra. Men på de årene vi var sammen la jeg på meg iallefall 10 kilo. Og jeg så ikke fin ut Har begynt jobben mot idealvekta mi igjen, men det tar tid. Det var ikke pga vekta det ble slutt, men jeg merka godt at han ikke tente på meg lenger. Jeg kunne heller ikke tent på en svolk Anonymous poster hash: 97107...889
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #12 Skrevet 11. juni 2013 Jeg er 160 og anser det som perfekt. Anonymous poster hash: 7354e...7c9
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #13 Skrevet 11. juni 2013 Ok, jeg synes damer på rundt 170 er perfekt fra 170 - 175. Hi Anonymous poster hash: 3fcce...a11
N.N Skrevet 11. juni 2013 #14 Skrevet 11. juni 2013 Kva i alle dagar er problemet med at nokon erkjenner, tilstår eller innrømmer på eit forum at ein synest partnaren sin har latt det kroppslege forfallet gå for langt? Kvifor blir ein straks stempla som surmaga, stygg innvendig osv? Eg synest at begge i eit forhald, bør gjera ein innsats for å vere attraktiv for den andre, om ikkje som ein plikt, så i alle fall nesten? Er dette ikkje viktig da, i forhald til begjæret, for å oppretthalda ein del av følelsane for kvarandre, osv? Kvifor er det ikkje greit å holda seg nokolunde i form, fasong osv, ikkje berre for sin eigen del, men også for partnaren sin del? Eller stille krav, for å bruke eit i overkant strengt uttrykk (fant ikkje noko meir passande i farta, ber om orsaking for det) til at partnaren gjer det samme? Eg trur kanskje at dette er ein ganske viktig ting i eit forhald, men som nærast er eit tabu å snakka om/drøfta, til og med på eit anonymforum! Eg har ingen problem med å forstå dei som ikkje er fornøgd med at mannen eller kvinna har lagt på seg 20kg (berre for å ta eit tal), det innrømmer eg gjerne. Viss det er slik at ein har gjort seg så uattraktiv pga "latskap" eller at ein ikkje orkar å gjera ein liten innsats for å halda seg nokolunde i form, kan ein da vere gretten for at den andre ikkje finn ein attraktiv eller klarar å tenna på ein lenger? Eg trur ingen styrer eller kan bestemma seg for kva ein tenner på, enten kjem det, eller ikkje. Dersom begge forfell samtidig, og ein slik sett er på samme nivå, så er det jo greit, eller neppe noko problem. For da kan ein jo ikkje skulda på den andre, når ein ikkje er bedre sjølv! Så eg snakkar om dei tilfella der det er ein viss (ganske stor) forskjell mellom den fysiske tilstanden til 2 som er saman i eit forhald.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå