Gå til innhold

AAaah avhengig av salt lakris.. Bliiir gaaal.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Gravid ja... Hadde ikke noe spesiell hang til noe I forrige svangerskap, men nå har jeg dilla på salt lakris. Det er på det stadiet at jeg kjenner abstinensene når jeg ikke har noe I nærheten. Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd den inneholdt nikotin eller enda verre avhengighetskapende saker.. *sukk*

Må ha salt lakris nåååå... Synd dem ikke selger disse salte lakrissnørene lengre. DET hadde vært godt det.!!!

Endret av PLuttiPLoTT med tvillinger
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene ;) sitter å knasker på salte bjørner nå! Har hamstret salt lakris i frykt for å gå tom :D

Anonymous poster hash: 33cff...a0b

Skrevet

lakris ja.. Har det også i hus, men tror ikke det er akkurat det jeg ønsker nå. Men så står det mellom marsipankake, kroneis, pinneis, saftis, vannmelon, druer, nektarin eller annanas.

Hva ville dere valgt, foruten lakris da.

Anonymous poster hash: b2110...ad6
Skrevet

Ååååh. Saltlakris! Hadde spist det til frokost, middag og kvelds hvis jeg hadde kunnet, men jeg bor langt unna de deler av verden det slik selges, dessverre (og kanskje heldigvis). Det er utrolig kjip å være gravid med dilla som ikke kan innfris!!

Til nr.3: hadde valgt ananas, tror jeg :)

Anonymous poster hash: 29c07...871
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg kan ødelegge lysten ved å si at det faktisk er forsket på, og det sies at man har større risiko for å få barn med atferdsproblemer da.... Som jeg jo burde lest i mitt første svangerskap, for det kan forklare en hel del for mitt vedkommende!

Skrevet

Jeg leste om den forskningen da jeg var ca 2 mnd på vei. kastet all lakris da!1 tar ikke den sjangsen.

Anonymous poster hash: 185b1...24c
Skrevet

lakris ja.. Har det også i hus, men tror ikke det er akkurat det jeg ønsker nå. Men så står det mellom marsipankake, kroneis, pinneis, saftis, vannmelon, druer, nektarin eller annanas.

Hva ville dere valgt, foruten lakris da.

Anonymous poster hash: b2110...ad6

Lakrisal er redningen for meg, jeg liker egentlig ikke lakris

Anonymous poster hash: bd973...add

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...