Gå til innhold

Deprimert :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg så tung og deprimert... Er i 2. trimester, Jeg kjenner at jeg klarer ikke å føle noe glede over noe som helst. Jeg kjenner meg så trist hele tiden! Jeg kan sitte stille leeenge, for det er tiltak bare å bevege på meg. Orker ikke snakke, ytre min mening, orker bare ikke bry meg om noe... Jeg føler meg som et spøkelse. Jeg vil ikke spise, orker såvidt å reise meg for å gå på do... Har vært litt deppa til tider før, men nå har det tatt sånn av. Er dette en graviditetsgreie? Står jeg i fare for fødselsdepresjon når den tid kommer? Noen flere som har det slik? :(

Anonymous poster hash: a82b3...325
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan høres ut som en depresjon i svangerskapet, ja. Du bør snakke med lege/jordmor om det. I mange kommuner finnes det god hjelp å få, som også er god forebygging for fødselsdepresjon i etterkant av forløsning.

Anonymous poster hash: c54c7...a52
Skrevet

jeg vet ikke om det er en gravid greoe, men jeg har det helt likt. bekkenløsning, hodepine, ingen matlys. gikk på vekta i dag å hadde gått ned de to kiloene jeg hadde lagt på meg. alt er tungt å jeg er lei meg og trist. hadde det litt sånn i forrige svangerskap også, men hadde ikke fødseldepresjon etterpå. Jeg er bare lei av smerter. føler ingen forstår meg eller aksepterer at jeg ikke kan jobbe. sjefen mente jeg kunne jobbe litt, men ja drt kan jeg sikkert, men da klarer jeg ingenting annet og jeg har tre barn hjemme også som må ha oppfølging. :-( føler hun prøver å presse meg tilbake i jobb og drt er ingen god følelse.

Anonymous poster hash: bd0fb...8f9

Skrevet

Jeg ville nok gjort jordmor eller helst fastlegen oppmerksom på dette. Høres ut som depresjon. 

Anonymous poster hash: 2cdc6...d50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...