Gå til innhold

Dere som har/har hatt bulimi


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor spy opp maten når det sies at alle kaloriene blir værende igjen i kroppen likevel? :P Hensikten er vel for å kvitte seg med det igjen?



Anonymous poster hash: 3a831...571
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er ikke alt som dreier seg om kalorier. 

Det er forresten ikke alt som sies som er sant heller. 



Anonymous poster hash: 07e64...b68
Skrevet

Jeg gikk ned 10 kg på å kaste opp så det stemmer ikke. Anbefaler ingen dette, men siden du skriver et så teit innlegg så. Og så "smile" fjes bak ?? Bulimi er en alvorlig sykdom, ingen spøk.



Anonymous poster hash: 5f572...a25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...