Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Hvorfor spy opp maten når det sies at alle kaloriene blir værende igjen i kroppen likevel? Hensikten er vel for å kvitte seg med det igjen? Anonymous poster hash: 3a831...571
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Fordi det er ikke alt som dreier seg om kalorier. Det er forresten ikke alt som sies som er sant heller. Anonymous poster hash: 07e64...b68
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Jeg gikk ned 10 kg på å kaste opp så det stemmer ikke. Anbefaler ingen dette, men siden du skriver et så teit innlegg så. Og så "smile" fjes bak ?? Bulimi er en alvorlig sykdom, ingen spøk. Anonymous poster hash: 5f572...a25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå