Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Hvordan skulle den være? Hva skulle den inneholde? For min del drømmer jeg om ei vogn som slår seg sammen til en liten pakke på null time, er så dumt når noen ikke får plass på bussen pga. de store barnevognene. En liten knapp å trykke på, så vips var det plass til å stable 10 vogner på bussen I tillegg skulle den ha godt med plass under oppslått (derfor jeg ikke vil ha paraplytrille), da jeg ikke har bil og bor langt unna matbutikken. Og så skulle man enkelt kunne klipse på et sete/hengekøyesete for slitne storesøsken. Den måtte altså være ganske solid bygd og samtidig i et lett materiale. En liten selvoppladbar elektromotor som kunne hjelpe litt til i oppoverbakker er heller ikke til å forakte Anonymous poster hash: 1a6c5...abb
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 3-4 hjul, håndtak i passende høyde og med plass til en unge og ev litt stæsj i tillegg. Anonymous poster hash: 360fc...d49
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Jeg har drømmevogna;) Emmaljunga Mondial i white leatherette... Anonymous poster hash: 05a65...2ef
Gjest SHOC Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Regulerbart håndtak Håndbrems God plass under og lett å komme til Enkelt å endre fra sitte/liggestilling (ikke ørten glidelåser som på TFK) Minst mulig vekt Liten når den er slått sammen Svingbare hjul Enkelt å sette på baggene At ryggen kan taes helt opp så ungene ser godt Reflekser
M og gutta Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 En blanding av TFK og Emmaljunga så hadde jeg vært fornøyd. Fire hjul med bevegelige hjul foran Vendbar sittedel + håndtaket kan vippes over. Lett Håndbrems Klipssystemet til TFK for feste av sittedel bag og bilstol. God plass under Kalesje som går litt over/rundt slik at den skygger uansett hvilken vei man triller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå