Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 har bestillt disse : http://www.pynttilfest.no/produkt/dap-navnefest-babyshower/baby-feet-cookie-cutters og tenkte å ha disse som bordkort til dåpen.. men noen som kan komme med forslag på åssen røre/kake jeg kan lage? ( eller om det kan lages av noe annet, men vil helst ha det spiselig ) har prøvd å lage rullekake, men den blir ikke tykk nok i langpanna også blir den ikke like flat over hele på toppen også prøvde jeg en annen oppskrift i brødform ( tenkte å skjære i skiver å stykke ut ), men den blir jo brent for den er ferdig stekt inni HJELP!! Anonymous poster hash: bd238...286
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 håper på mange svar og takk for alle som kommer med forslag Anonymous poster hash: bd238...286
bIomstre Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 http://toneskaker.blogspot.no/2012/05/cookies-bordkort-til-jentedap.html
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 svettlama: har du oppskrift? er det godt? har aldri smakt hehe Anonymous poster hash: bd238...286
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 blomstre: de var super søte da virket ganske enkelt også.. takk!! Anonymous poster hash: bd238...286
bIomstre Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 blomstre: de var super søte da virket ganske enkelt også.. takk!! Anonymous poster hash: bd238...286 Selve kjeksdeigen er veldig grei! Disse får jo vaniljesmak, går også ann å ha i sitronskall for sitronsmak. Et lite triks for at de skal holde formen og ikke flyte ut under steking er å la stekebrettet med kjeksene stå 30 min i kjøleskap FØR man steker de i stekeovnen.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #8 Skrevet 11. juni 2013 blomstre: de var super søte da virket ganske enkelt også.. takk!! Anonymous poster hash: bd238...286 Selve kjeksdeigen er veldig grei! Disse får jo vaniljesmak, går også ann å ha i sitronskall for sitronsmak. Et lite triks for at de skal holde formen og ikke flyte ut under steking er å la stekebrettet med kjeksene stå 30 min i kjøleskap FØR man steker de i stekeovnen. ok. så du mener det skal gå bra om jeg gjør det sånn? har jo bare to former som jeg må stikke ut alle med Anonymous poster hash: bd238...286
bIomstre Skrevet 11. juni 2013 #9 Skrevet 11. juni 2013 blomstre: de var super søte da virket ganske enkelt også.. takk!! Anonymous poster hash: bd238...286 Selve kjeksdeigen er veldig grei! Disse får jo vaniljesmak, går også ann å ha i sitronskall for sitronsmak. Et lite triks for at de skal holde formen og ikke flyte ut under steking er å la stekebrettet med kjeksene stå 30 min i kjøleskap FØR man steker de i stekeovnen. ok. så du mener det skal gå bra om jeg gjør det sånn? har jo bare to former som jeg må stikke ut alle med Anonymous poster hash: bd238...286 Vet ikke helt om jeg forsto spørsmålet nå, men det er som å lage pepperkaker... Kjevele ut deien, stikke ut kjeks, legge de på bakeplate, sette bakeplata med alle kjeksene i kjøleskapet i 30 min og så steke etter oppskriften. Pynting kan jeg ikke gi noen tips på, der suger jeg...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #10 Skrevet 11. juni 2013 blomstre: de var super søte da virket ganske enkelt også.. takk!! Anonymous poster hash: bd238...286 Selve kjeksdeigen er veldig grei! Disse får jo vaniljesmak, går også ann å ha i sitronskall for sitronsmak. Et lite triks for at de skal holde formen og ikke flyte ut under steking er å la stekebrettet med kjeksene stå 30 min i kjøleskap FØR man steker de i stekeovnen. ok. så du mener det skal gå bra om jeg gjør det sånn? har jo bare to former som jeg må stikke ut alle med Anonymous poster hash: bd238...286 Vet ikke helt om jeg forsto spørsmålet nå, men det er som å lage pepperkaker... Kjevele ut deien, stikke ut kjeks, legge de på bakeplate, sette bakeplata med alle kjeksene i kjøleskapet i 30 min og så steke etter oppskriften. Pynting kan jeg ikke gi noen tips på, der suger jeg... takk for svar Anonymous poster hash: bd238...286
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2013 #11 Skrevet 12. juni 2013 har bestillt disse : http://www.pynttilfest.no/produkt/dap-navnefest-babyshower/baby-feet-cookie-cutters og tenkte å ha disse som bordkort til dåpen.. men noen som kan komme med forslag på åssen røre/kake jeg kan lage? ( eller om det kan lages av noe annet, men vil helst ha det spiselig ) har prøvd å lage rullekake, men den blir ikke tykk nok i langpanna også blir den ikke like flat over hele på toppen også prøvde jeg en annen oppskrift i brødform ( tenkte å skjære i skiver å stykke ut ), men den blir jo brent for den er ferdig stekt inni HJELP!! Anonymous poster hash: bd238...286 opp opp opp Anonymous poster hash: bd238...286
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå