Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 ..til meg og til andre. Og vil helst avgjøre alt selv. For eksempel hvis jeg synes det er kaldt inne selv nå på sommeren(jada, bare 10 grader ute)..vi har ingen varme på og hvis jeg da tenner opp så må han alltid si at jeg er sånn en isklump og man trenger ikke sånt nå som det er sommer. Det er iskaldt på badet..siden vi ikke har en eneste varmekilde på nå. Vi har ikke TV og når jeg sier at jeg savner det noen ganger fnyser han bare av det og sier man blir dum av å se for mye tv og det er ikke noe vi trenger. Nå har jeg likevel ordnet med TV og betaler for det selv. Når han er borte på jobb tar jeg meg av alt her hjemme, når han kommer tilbake er det alltid noe han ikke er fornøyd med. Jeg har ikke fått gjort alt jeg skulle gjort, ikke fått ringt alle jeg skulle eller ordnet med avtaler osv osv Vi bor på gård så det er mye som burde blitt gjort men jeg har ikke kapasitet og har heller ikke nok kunnskaper til å klare alt. Vi har nesten ikke sex lengre, ser ikke ut som om det plager han men jeg trives ikke med det sånn. Før tok han alltid i meg, kysset meg mange ganger om dagen..nå skjer det aldri lengre. Han vil bare snakke om ting som har med gården og jobben å gjøre, prøver jeg å vinkle innpå noe mer personlig styrer han lett unna. Vi har ikke snakket om annet enn jobb på flere mnd..jeg er dritlei og mister motivasjonen for å gjøre noe her hjemme. I starten før vi flyttet sammen var alt så bra, vi snakket om personlige ting, mye kosing og gjorde ting sammen. Fikset bilen min gjorde han også..han er mekaniker..men nå gjør han ikke det lengre. Han vet jeg har dårlig råd, men tilbyr seg ikke..selv om han i går skiftet bremseskiver på sin egen bli på et blunk. Å han tjener masse penger. Mener jo ikke at han skal hjelpe meg i et og alt eller at man skal fortsette å være like forelsket som i starten, men jeg trives ikke sånn her! Mulig jeg er en sippeguri, hva mener dere? Anonymous poster hash: 21a40...6ae
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Jeg mener du har blitt sammen med en skikkelig sær mann! Anonymous poster hash: 48a2f...605
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Han hørtes skikkelig kjip ut. Hvis du ikke får kos, sex, en hjelpende hånd, de gode samtalene - hva får du egentlig ut av dette da? Er det noe å samle på? Anonymous poster hash: 46662...4c8
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Jeg hadde reagert hvis samboeren min hadde tent i peisen når det er ti plussgrader ute, da hadde jeg ikke orket å være i huset. Ellers virker det som om dere trenger å snakke sammen. Anonymous poster hash: 28a6b...9d4
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Jeg hadde reagert hvis samboeren min hadde tent i peisen når det er ti plussgrader ute, da hadde jeg ikke orket å være i huset. Ellers virker det som om dere trenger å snakke sammen. Anonymous poster hash: 28a6b...9d4 Ikke i peisen men i sentralfyren i kjelleren slik at det blir litt varmere i hele huset, synes det er kaldt med 18 grader på badet.. Anonymous poster hash: 21a40...6ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå