Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Trives dere? Hvilken bhg har dere ungene deres i? Er det lett å bli kjent med folk? Vi ( jeg, kjæresten, og datteren min som blir 5 til vinteren) tenker på å flytte til Østfold, men da ikke før til vinteren, og tenker kanskje Fredrikstad. Vi bor selv i Nord Norge. Anonymous poster hash: cdbcd...48d
frøkenAH Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Veldig kost i Fredrikstad:) flust av barnehager, jobber i en nå og trives veldig:) nå er det flott vær og varmt så er mye ute for tiden, deilig:D
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Vi kom fra Mo i Rana til Fredrikstad for to år siden. Stortrives! Send gjerne en pm om du lurer på noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå