Gå til innhold

Noen her som bor i Fredrikstad?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trives dere? Hvilken bhg har dere ungene deres i? Er det lett å bli kjent med folk? 

Vi ( jeg, kjæresten, og datteren min som blir 5 til vinteren) tenker på å flytte til Østfold, men da ikke før til vinteren, og tenker kanskje Fredrikstad. Vi bor selv i Nord Norge. 



Anonymous poster hash: cdbcd...48d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig kost i Fredrikstad:) flust av barnehager, jobber i en nå og trives veldig:) nå er det flott vær og varmt så er mye ute for tiden, deilig:D

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Vi kom fra Mo i Rana til Fredrikstad for to år siden. Stortrives! Send gjerne en pm om du lurer på noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...