Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Jeg våknet mannen en natt fordi minste barnet gråt, h*n roet seg merkelig nok ikke så jeg stod opp etter ca 10 minutter. Mannen var tydeligvis frustrert over at h*n ikke roet seg, og idet jeg kom inn i rommet dyttet han barnet ned fra fanget sånn at det falt rett i gulvet. Jeg ba mannen legge seg, og tok barnet. Dagen etterpå spurte jeg han hvorfor han oppførte seg slik på natten, men han husket ikke at han hadde stått engang og mente at han måtte ha gått i søvne. Han vil ikke snakke om det, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Normalt at voksne folk plutselig går i søvne? Anonymous poster hash: 2aae2...961
Plutselig_gravid Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 (endret) Huff, så ekkelt. Det der må han ta tak i. Min samboer begynte også å gå i søvne. Han kunne være svært aggressiv mot meg hvis jeg tok på han eller snakket til han. Det samme med oppvåkning om morgenen. Han husket selvfølgelig ingen ting av dette når han kom til seg selv. Samboer var kjempelei seg over dette og tok raskt kontakt med legen. (han sov i tillegg veldig mye og hele tiden denne perioden og kunne falle helt ut i samtaler). De trodde først det var en søvnforstyrrelse, men det viste seg at det var epilepsi. Forresten så har jeg perioder der jeg går/snakker i søvne. Stort sett alltid er det i forbindelse med stress. Endret 11. juni 2013 av Plutselig_gravid
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Kan hende han bare var så trøtt at han har glemt det, eller at han skammer seg og har fortrengt det? Det å gå i søvne styres faktisk av de samme tingene i hodet som epilepsianfall, så søvngjengeri er en mild for for epilepsi. Barn som går i søvne vokser det som regel av seg, men det finnes voksne som går i søvne også. Om en voksen person som aldri har gått i søvne før plutselig begynner gjøre det (mer enn en gang) ville jeg tatt kontakt med lege for å sjekke at alt er som det skal i topplokket. Anonymous poster hash: 57eeb...4e5
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Gubben går av og til i søvne, men han gjør aldri sånne ting (men utrolig mye rart...). Det hender det kommer noen hissige bemerkninger, men jeg aner ikke hva han sier. Han husker ingen ting. Anonymous poster hash: e9016...032
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå