Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Mensen min skulle egentlig vært her rundt den 4 juni, men den er fortsatt ikke kommen. Hadde samleie med kjæresten dagene etter at mensen egentlig skulle komme, er ikke en mulighet for at jeg er gravid? trodde ikke man var så fruktbar rundt mensen, eller er jeg helt på bærtur? Anonymous poster hash: 9e4b4...eb3
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Hey hey Anonymous poster hash: aaab3...eff
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Tar det som et "kjøp en test"... Anonymous poster hash: 9e4b4...eb3
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Det er ikke den mest fruktbare perioden nei, men det har skjedd før og kommer til å skje igjen at folk blir gravide også i sikre perioder Ta en test! Anonymous poster hash: 34da0...1c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå